Lex op Nato

Het is inderdaad nu wel lekker werken achter de laptop met de pols over de tafel heen :wink:

1 like

Een - relatief dunne - Explorer II op nato zou nog kunnen, maar zo’n dikke Dweller op zo’n iel dun nato bandje is imo spuuglelijk.

En je zit ook nog eens tegen de onafgewerkte binnenrand aan te kijken vol met ingestanste cijfers.

Als je dan al een andere band dan de Oyster wilt neem dan een Rubber B!

Ik vind de combi Rolex met NATO top, en het idee dat je zo’n dure klok gewoon aan een flutterig bandje hebt vind ik ultiem tool. Daarnaast draagt het lekker en kun je eindeloos combineren. Persoonlijk zie ik liever de oudere kastvorm, maar dat is ehm… persoonlijk, dus. :wink:

3 likes

Mijn beste,

Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!
Veel draag plezier!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Lekker zelf bepalen wat je mooi vindt!
Nato zijn gewoon erg prettig in draagcomfort. De oysterband ook.

Maar met een nato bespaar je wat gewicht aan de pols. Ik vind ze in ieder geval leuk.
Op een datejust gehad. Staat dat, mag dat?
Tuurlijk ik moet het dragen.
Op gmtmaster cokebezel ook top. De nodate ook leuk. Alleen bij de Blnr kan het me niet echt pakken.

1 like

Ha… doet me denken aan een weddenschap die ik eens had met een collegaatje… ze dacht dat ik niet in een pak naar mijn werk zou komen ( engineer, tekenkamer van een machinefabriek)… Dat deed ik dus wel… inclusief massief zilveren manchetknopen… die dingen maakten een hels kabaal op mijn buro… tot ergernis van mijn collega’s… :smile:

1 like

Ik vind hem op nato mooier :blush:… Stalen band lijkt alleen netter.

Leer en nato vind ik zelf veel netter, maar af en toe wat op staal is ook prima. Afwisselen is gewoon leuk.

Overigens was de James Bond sub toen nog niet op een echte nato he…:slight_smile: