Dus ik appte naar @Bram27, hé wat grappig, echt iets voor @Lexaf! Waarop Bram zei, zullen we er een gezamenlijk projectje van maken? Doe jij het uurwerk en doe ik de kast… wat een top idee!!
Dus zo geschiedde het en na wat smerige biedingen mocht de LEX voor €6,- van eigenaar wisselen
Toen hij enkele dagen later binnenkwam, zat hij los in een zeer dunne bubbel enveloppe, maar wonder boven wonder had de balansas de val op de mat overleefd
Ik heb wel eens mooiere projecten binnengekregen, maar goed die Cupillard 233 ziet er altijd mooi versierd uit:
Eens geprobeerd om en mix van koffiepoeder met lume te doen, volgende keer een vijzeltje halen om het nog fijner te maken. En natuurlijk een nieuw glaasje om het af te maken!
De lugs wat gevuld met tin zodat ze weer wat body hadden. Zo goed en kwaad als het ging de kast geschuurd en gepolijst. En daarna een laag nikkel en daarna een laag chroom. De donkere plekken zijn het tin.
Maar mocht je zulke horloges vinden dan mogen ze altijd gedoneerd worden aan stichting robinhoodprojectenvoorpremidlifecrisismannen (zoek ons niet op, we bestaan echt)