Lexaf bandjes

Voorbije week mocht ik 2 gemaakte, mooie leren bandjes ontvangen van @Lexaf naar aanleiding van een topic met @wbcoupe in het zoeken naar een meer geschikt bandje voor mijn simpele trench watch.

Lex nam deel aan het gesprek, gaf aan zélf leren bandjes te maken en bood zijn diensten aan. Contact genomen en uiteindelijk beslist een paar bandjes bij hem te bestellen.
Van Lex mocht ik o.a. kleuradvies ontvangen - ben daar zelf niet zo goed in. De bandjes zijn echt op maat, mooi leer en goed afgewerkt. Hij vroeg ook de omvang van mijn pols omdat Lex voorstander is van zo weinig mogelijk gaatjes in de band: drie is meer dan oké.

Uiteindelijk koos ik voor een klassiek open ended model (andere dus dan in het genoemde topic hierboven, dat is misschien voor later @Lexaf :wink: ).
Voor een mooie prijs en vlugger dan verwacht kwamen de bandjes zeer netjes verpakt met de post toe.

'k Blijf aangenaam verrast over de bereidheid en hulpvaardigheid van de leden van HF.nl onderling (@HansT, remember Winterswijk) : naast deskundige horlogemakers een dikke chapeau aan de ambachtelijke bandjesmakers :slight_smile:
Prettige en vlotte communicatie ook, Lex.

Maar waar het hier nu om gaat zijn de bandjes natuurlijk : ze mogen er zijn en staan beide horloges goed. De binding met het forum versterkt zich steeds :blush:

9 likes

Ik kan dit onderschrijven. De bandjes van Lex zijn meer dan geweldig! :+1:
Lexaf: douze points.

En nee, hij zit niet strak: ik hou alleen wat vocht vast :grimacing:

4 likes

@lucky58 en @Gatsc , dank voor jullie lovende woorden en de mooie foto’s. Ik ben met plezier de bandjes voor jullie gemaakt.

3 likes

@Lexaf Lekker bezig!

2 likes

En voor een goede prijs dan nog