Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Eterna Kontiki

16 likes

Nog 3 snelle plaatjes van m’n NA voor de mede liefhebbers:

30 likes

Oh! Die lugs! Zeer, zeer mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Heel fraai Andy. Klikdelsel of is dit nu een frontloader? Staybrite?
Zie ik het goed dat de lugs scharnieren?

1 like

Klikdeksel en staybrite; ja. Yesss, swivel lugs :grin:

2 likes

De NA: zilveren Tissot trench uit 1922

33 likes

In afwachting van een wat ingetogen band voor mijn Bulova kreeg ik twee totaal andere bandjes binnen. Sportief en casual (of onderbroekenelastiek, zo je wil). Het benadrukt in elk geval lekker die felle secondenwijzer. Ik zit geramd voor de volgende Koningsdag.




33 likes

Cool ding :clap:t2:

1 like

Eerder op een aftermarket jubilee. Hmm. Ik Weet niet.

Metalen band goed plan of niet?

  • Jay
  • Nay

0 stemmers

7 likes

Metalen band wel goed idee maar deze vind ik niet geslaagd als combo.

Deze lijkt in kwaliteit redelijk op mijn originele UG gay freres. Zo’n rotzooi rammelband uit de 60s.

Er zijn niet echt veel mooie vintage banden met (soort van) passende endlinks.

Ja en dan laat @BG1 ook nog de private parts van zijn accutron zien… het is niet te houden vandaag :grin::wink:

1 like

Van hetzelfde! :smile:

Nog niet eerder gezien, zulke scharnierende lugs. Maar vooral de combinatie van de geborstelde kast en de kleuren van de wijzerplaat vind ik erg gaaf.

Gewoon dé N A van deze week (mijn mening ) :hugs:

2 likes

Waanzinnig mooie kast. :heart_eyes::star_struck::+1:t3:

1 like

Avalon budget Quartz met Junghans werkje, 1976

15 likes

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Prachtige Cartier! :ok_hand:

Deze vandaag uit begin jaren '90. NA van vlak voor de Corona tijd. Het horloge kon ik vandaag pas voor het eerst om en ik ben er blij als een kind mee. Wat een mooi horloge vind ik dit! :blush:

Fijne avond alvast gewenst!:+1::wink:

18 likes

Moet kunnen maar deze vind ik niet zo passen. Stalen banden hoeven van mij ook niet perse aan te sluiten op de kast, een rechte aanzet is vaak prima. Zeker bij vintage.

Voor mij is dat weer geen gezicht. Originele bracelet heeft trouwens dezelfde endlinks… keuzes voor mij zijn leer, of passende endlinks.

8 likes