lichte beschadiging nieuw horloge

Als bij panerai een ceramische kast van een horloge kapot gaat vragen hun 4k voor een nieuwe kast. Zou redelijk zijn van hun hem te wisselen.
Grt
Ben

2 likes

Zelfs als je een nieuwe krijgt heb je binnen een maand weer 10 van dat soort putjes erop zitten. Gewoon zo laten dus.

1 like

Niet polijsten zonde. Moet je eigenlijk nooit doen. Ik zou een korting bedingen…
Beschadigingen ga je toch krijgen, niet te voorkomen…

2 likes

Als ik de foto op ware grote bekijk lijkt dit meer een zaagsnede dan een piepkleine beschadiging. Is die kast van boter? Het mag dan klein zijn maar het is echt een snede m.i. en dat krijg je er niet makkelijk in tenzij het wel boter is.

Maar als antwoord op je vraag zou ik er niets aan laten doen en als dit de enige is toch de koop ontbinden indien mogelijk. Anders een nieuw exemplaar maar die is er niet als dit de enige is…
Dit is niet onzichtbaar te herstellen iig, erg jammer maar het is niet anders.

1 like

Elke beschadiging aan je horloge doet pijn, helemaal als de beschadiging niet door jou is veroorzaakt. Gewoon terug en koop ongedaan maken!

2 likes

Als je je ergert aan dit putje, dan zou ik het horloge retour sturen. De ā€œlolā€ van een paar euro terug ben je snel vergeten en je ergert je dan iedere keer.
Polijsten lijkt me inderdaad geen optie.

1 like

Je vraagt wat wij zouden doen, dus ik zou het horloge retourneren en m’n geld terugvragen.

2 likes

Als ik het goed begrijp heb je deze toch bij Filipucci in Maastricht gekocht, of vergis ik me? :slightly_smiling_face:

Als je het horloge bij hem als nieuw hebt gekocht mogen er geen krassen in zitten en al helemaal geen butsen. Dus terug en de zaak voorleggen: óf geld terug, of inruilen op een ander horloge. Ik zou in ieder geval niet akkoord gaan met polijsten. Succes!

4 likes

beschadiging laten opvullen
en daarna op hun kosten laten polijsten

ik erger me idd :frowning: weet je je kijkt erna, kijkt erna en denkt ach het valt wel…en dan nee het irriteert me… leg nog liever geld bij voor een ander

5 likes

Opgelost: …terug naar de winkel! :slight_smile:

3 likes

zo’n fok rompslomp…:slight_smile:

blij als dit jaar voorbij is, hahahahahaha

Het goeie nieuws is, je kunt je vrouw de schuld geven. Jij had het zelf niet gezien. Dus.

Doe je naam eer aan: return!

3 likes

Wat redelijk is weet ik niet. Wel wat ik zou doen. Een beschadiging als die zie ik niet eens zonder leesbril. Mensen om je heen zien het al helemaal niet. Ik zou het dus zo laten en me er niet druk om maken.

3 likes

Welnee joh… plak er een nachtje Maastricht met jouw geliefde aan vast in Hotel Derlon met Chamapgne aan het ontbijt. Helemaal goed en probleem opgelost! :ok_hand::wink:

1 like

Als het eenmaal tussen de oren zit, heb je geen leesbril meer nodig hoor… :innocent:

3 likes

Heb je de foto’s nog van de website? Kun je het daar ook op zien?

Ik zou er ook van balen, maar zou wel goed beslagen de tocht terug naar Maastricht ondernemen.

1 like

Ik zie deze nonchalance ook vaak brrrr

1 like