My 2 cents … als je je er aan ergert terug sturen of brengen en geld terug… hoe jammer ook van je limited ed… maar als je m houdt en je erover heen zet gewoon een fixe korting bedingen … (prijs voor een gebruikte)
Er zijn tenslotte zat vergelijkbare lopende modellen die je voor minder nieuw kunt kopen…
Mijn vroegere juwelier deed dat ook vaak zo. Op een gegeven moment heb ik er iets van gezegd en was hij nog beledigd ook. Nooit meer iets gekocht daarna. 
Ik zou wat geld retour vragen. Ze kunnen deze immers niet meer als nieuw verkopen aan een volgende klant en jij krijgt er uiteindelijk toch deukjes en dingetjes op als je em gaat dragen.
Op een eerdere foto van de pam, denk van de website van verkoper kun je de beschadiging al zien.
Geld terug en pam terug. of accepteren en klaar.

Sherlock! 
Met deze foto zou ik de discussie niet aan gaan, of moet ik eens langs Hans Anders? 
tis wel precies de zelfde hoogte van de secondenwijzer!
Nou, ik zou me er wel druk om maken bij een horloge uit deze prijsklasse!
Dus hoe jammer het ook is, ik zou gaan voor geld terug.
Het hoort er niet op te zitten als je het nieuw koopt, dus het is de moeite waard om een korting te bedingen.
Maar druk maken om zo’n klein dingetje? Zonde van je tijd.
als je een korting bedingt waar denk je dan aan?
Dat is natuurlijk aan de koper … maar ik weet wel dat mijn blik er naartoe zou blijven gaan.
Terug of korting
Als je ze behoud, laten oplassen en uitpolieren
Neem voor mij ook even een bril mee dan, ik vind het ook nog niet echt overtuigend zo’n ‘vlekje’. 
Ik had overigens al eerder aan @anon51488064EVHF gevraagd: “Is jouw juwelier het met je eens dat de beschadiging er al bij verkoop [dus nog in de winkel] op zat?”. Het antwoord daarop is nog niet gegeven volgens mij en lijkt mij wel van belang bij de verdere afwikkeling (en frustratie)…
mail is gestuurd nog geen reactie
Het heeft de grootte van een speldenprik.
Je krijgt er door het dragen ook van allerlei beschadigingen op.
Kan je dan je horloge niet meer dragen omdat je steeds naar de beschadigingen kijkt?
Kortom, die discussie ga je eerst nog krijgen!
Ps bellen gaat sneller… 
Er is voor mij wel een verschil tussen de door mijzelf aangebrachte krasjes of krassen door een ander met de kanttekening er bij dat je een nieuw horloge hebt gekocht.
Da’ s waar, maar die beschadigingen heb je zelf gemaakt. Daar zit ik minder mee.
ik heb het horloge gekocht en niet eens om gehad, nou ja net ff gedragen eerlijk is eerlijk…heeft in doos gezeten…bekeken en weer opgeborgen
Ben ik met je eens.
Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat je deze beschadiging voornamelijk ziet op de ingezoomde foto hierboven maar als je het draagt, dat het echt nauwelijks te zien is. De vraag is dan een beetje, waar ligt de grens?