lichte beschadiging nieuw horloge

Ik zou dan sowieso langs de opticien gaan. Want het zit er echt.

Ik heb even op de site van verkoper gekeken en alle maar dan ook echt alle andere fotos zijn retestrak.

Behalve deze. Op het bewuste plekje.

:beers:

Hangt ervan af hoe het licht erop valt natuurlijk.

Maar dat is iets wat alleen de eigenaar echt kan beoordelen.

Feitelijk op alles wat je koopt zijn wel imperfecties te vinden als je goed zoekt.

Maar goed, het is inderdaad aan de koper.

De grens ligt of ie als nieuw wordt verkocht of niet.
Nieuw is gewoon onberispelijk, punt.

Met minder moet je geen genoegen nemen, kan je net zo goed 2e hands kopen.

Ik vind dit een ā€œviezeā€ inkeping. Je krijgt hem niet makkelijk gepolijst en je ziet hem direct. Helemaal als je weet dat-ie er zit.

De beschadiging moet bij de juwelier zijn opgelopen. Moet hij maar voorzichtiger zijn met zijn waar, of bij de leverancier klagen.

Wat kost zon schotel, 4 a 5k?

1 like

ja dat klopt, het is een heel klein sneetje lijkt het op de foto, alleen bij zon bedrag verwacht je …iig gaafheid, tuurlijk maak je zelf (jammer genoeg) beschadigingen, maar dit deed wel effe de pret drukken…(nooit zo veel aan een horloge uitgegeven)

Ik zou weleens een foto van het horloge op normale grootte willen zien eigenlijk. Heb je dat wellicht?

Niet om het te bagatelliseren maar omdat ik benieuwd ben hoe het er dan uitziet.

Het kan natuurlijk goed zijn dat een juwelier dit helemaal niet is opgevallen of dat het zo uit de fabriek is komen rollen.

True. Echter, zou dit mooi niet mijn probleem zijn :sunglasses: Je moet het wel kunnen bewijzen dat dit al was, dus foto’s van de site opslaan en bekijken.

Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom je wel de tijd neemt om hier om advies te vragen terwijl je nog niet met de dealer hebt gebeld? Wachten op een antwoord via de mail, dat kan zo maar nog dagen duren en ieder uur dat je dit horloge langer hebt maakt de discussie ā€œZat de beschadiging er al?ā€ alleen maar lastiger volgens mij. Pak de telefoon en los het op c.q. laat het door hun oplossen! Ze zijn nog open. Slaap je ook beter van komende nacht, volgens mij…

Ik was zelf al in de auto gestapt, ook al zitten ze 200km bij me vandaan.

7 likes

Omdat alles wat je ontvangt via de mail zwart op wit is. Toezeggingen via de telefoon betekenen niks.

5 likes

1 like

lastig te zien, zo

Ja, dat bewijs heb je echt nodig voor de gigantische rechtszaak die gaat komen :slight_smile:

2 likes

HĆ©, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik heb het graag zwart op wit.

Iedereen die voor de grap tegen mij zegt rond de jaarwisseling:

ā€œAls ik wat win krijg jij een miljoenā€ laat ik via de app zeggen. Ik sla alles op en elk jaar worden mijn kansen groter :sunglasses:

9 likes

hahaha, nee, maar weet je mijn vrouw gaf gisteren aan dat ik voor het bedrag ook een auto had kunnen kopen, hahahahaa, verkeerde topic

1 like

Klopt :slight_smile:

Daar had je misschien ook een klein deukje of iets in gehad.

Maar zoals iemand al zei, wacht gewoon even het antwoord van de juwelier af.

Als ie een beetje schappelijk is, kan je het horloge terugbrengen en je geld terugkrijgen of krijg je wellicht een mooie band als compensatie of iets dergelijks.

Dat zwart op wit gedoe kan altijd nog. Misschien zegt L. wel meteen, ā€œkom maar langs… je krijgt je geld terug.ā€ zijn al onze adviezen, hoe vermakelijk ook, helemaal voor niks geweest. Ik was persoonlijk al lang in de auto gestapt en ja, het is voor mij 2 uur rijden. Maar ja, een horloge in deze prijsklasse met een beschadiging ā€˜af handelaar’ die gaat bij mij meteen terug! Meteen.

Een horloge voor een dergelijk bedrag?
RUILEN!!!

1 like

Misschien even de hele bijdrage lezen…
deze is al langs geweest :joy::joy:

:beers:

1 like

Duidelijk. Op naar Maastricht… :sunglasses: