1000 euro, verder vind ik het een waardeloos horloge, maar dat is een kwestie van smaak
Snap dat het zeer "gelimiteerd "is.
1000 euro, verder vind ik het een waardeloos horloge, maar dat is een kwestie van smaak
Snap dat het zeer "gelimiteerd "is.
Gebeld, dhr f. neemt het in beraad en belt me straks terug voor passende oplossingā¦
heb je al eens in maastricht geparkeerd :)))
daarvoor mag je de sluiting hebben
Jij bedoelt deze foto?
Daar is niet echt wat op te zien.
HopsakĆ©! Goed bezig. Bereid je vast voor op een āonzinnigā voorstel. Hou dan zelf vast aan geld terug of een nieuwe. Er zijn geen andere opties [punt]. Althans, dat vind ikā¦
is idd lastig wat passend is, vind het mooi horlogeā¦maar misschien een update naar de Northpole?]
Eh ja⦠maar ik snap het niet zoā¦
wat bedoel je?
Ja. Wat bedoel jij? Je vraagt of ik wel eens in maastricht heb geparkeerd?
Niks polijsten: als een nieuwe limited niet kan, gewoon centjes terug.
in de kerstdrukte stond 35 min vast in parkeergarage;)
Sluiting? Ik zou dat hele horloge, al was het puntgaaf niet willen bezitten.
Nogmaals dat is een kwestie van smaak.
Een goede korting in de wetenschap dat je er zelf ook krasjes op gaat maken althans ik neem aan dat je hem gaat dragen lijkt mij een prima deal
Korting is op zich een goed plan, maar volgens mij ga jij jou blijven ergeren aan dit horloge.
Ik zou gaan voor geld terug en rustig iets anders zoeken.
misschien je eerste gedacht gaan halen bij die andere handelaar in Maastricht
Niet relevant in dit topic.
Ik ga hier afhaken, heb volgens mij alle opties wel al 6x gelezen. Wens je veel succes Leon (@anon51488064EVHF) bij het accepteren van een oplossing, die er ongetwijfeld wel gaat komen. Succes!
als deze-zou wel niet- meegenomen isā¦
Inderdaad, zover had ik even niet gedacht.
Hoop dat je een goede oplossing vindt.
Succes!
Ik wel . Zelfde plek, en nergens op de rand zoān zelfde āblupjeā Foto genomen uit een heel andere hoek.
Goed gezien @Brick