Of wel meegenomen is en val/stootschade heeft en rap ergens anders aangeboden is. Een soort tijdreis dus.
Als die andere handelaar hem nog in bezit heeft na dat roerige en vervelende kerstweekendinbrekers voorval.
Edit. Hij staat al niet meer op zijn website. . Dus mocht er 1 binnenkort worden aangebodenā¦
Even niet aan gedacht.
Hopelijk voor beide partijen wel
En zo is het, een overmaat aan vrije dagen misschien?
Prettige jaarwisseling allen.
Is een antwoord op de reactie van topic starter, dus de relevantie is er wel degelijk.
Verder houd ik dit geneuzel wel weer voor gezien.
Ik wil geen advocaat van de duivel zijn, maar wettelijk heb je waarschijnlijk geen recht op het ontbinden van de koop als je hem niet online hebt gekocht. In een stenen winkel geldt koop is koop. Je kunt het horloge dan ook voor de koop inspecteren.
Uiteraard verwacht je een betere service, maar dit lijkt me wel iets om in het achterhoofd te houden.
Er is vast wel een jurist aanwezig die iets over garantie kan vertellen
Quotes rijks overheid.
Wanneer is een product niet goed?
Een product is ondeugdelijk als:
het niet compleet is;
het beschadigd is;
het kapot is of het niet goed doet;
u er niet mee kunt doen wat de verkoper of fabrikant heeft gezegd.
Wettelijke garantie: recht op goed product
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.
Bewijslast bij ondeugdelijk product
Als er iets mis is met een product binnen 6 maanden na aankoop, moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld is. Bijvoorbeeld door aan te tonen dat u het product niet goed heeft gebruikt.
Biedt de verkoper u een tegoedbon aan?
U hoeft geen genoegen te nemen met een tegoedbon als u te maken hebt met een ondeugdelijk product.
Meneer F. heeft mij teruggebeld en mag het horloge ruilen; heel netjes tot op hedenā¦Bedankt voor jullie feedback. Een optie is opvullen en polijsten (dan gaat het horloge een maand naar Italie), weet niet of dat zo tof isā¦hele wereldreisā¦
Dus bezoek maastricht binnenkort weer.
Wordt aan gewerkt!
@anon51488064EVHF, netjes! Laat even weten hoe het afloopt als je naar Mestreech bent geweest.
Die stapt morgenochted vroeg in zijn auto en scheurt richting Maastricht
morgen is voetbalā¦
En niet iedereeen heeft zoān Aston als jou :)
Ruilen? Waarvoor? Dit was toch een Limited waarvan slechts 1 exemplaar beschikbaar is?
Met zoān strakke bezelā¦Laat de verkoper op zijn kosten het fixen! Als dat terug naar Italie isā¦so be itā¦
Maar dat ene deukje blijf je altijd zienā¦al zitten er na een maand 100 andere omheenā¦die Ć©ne springt in je oogā¦
Ja 1 beschikbaar binnen de winkel natuurlijk, limited 159 stuks
Ik ga ervan uit dat F geen ander exemplaar kan leveren?
Dan heb ik 4 woorden voor je: fixen!
Waar blijven die andere drie?
Maar Ć»h, zeg je nu serieus: OkĆ©, stuur maar naar ItaliĆ« en laat maar opvullen/polijsten c.q. opknappen? Alsof je daarna nog lekker slaapt, in de wetenschap dat het een schadegevalletje is. Goed advies. Of ehā¦
De leverancier laten opknappenā¦en waar ie het dan laat fixen is zijn keusā¦Ć©n zorg.