lichte beschadiging nieuw horloge

Dit scenario was niet eerder genoemd, ik ging uit van het verhaal van TS.

1 like

Ik ook…maar daarom:

Nee hoor, gewoon de Panerai gedecoreerde Unitas. Ik heb zelf ook een PAM118.

3 likes

Duidelijk een buts die een ā€œ:musical_note: dingggā€ maakte bij het oplopen van. :thinking:

Is het niet gewoon mogelijk om enkel een nieuwe bezel te laten plaatsen?

Natuurlijk, maar het probleem zit toch op de kast. :thinking:

1 like

hij gaat gewoon terug…:slight_smile: ruil deze wrs tegen deze:

4 likes

Niet verkeerd toch?

Is, voor mij, niet te vergelijken, wel beide Panerai. Vind die je nu hebt iig veel mooier.

3 likes

twee heel verschillende…en heb hele kleine polsjes;)

of de las vegas versie; zelfde echter geborstelde kroon en bescherming…

eigenlijk is het gewoon leuk om lang te zoeken, weg te kwijlen en dan nee te zeggen, totdat…:slight_smile:

krijg ik nu verdomme geen "badge’ voor mijn langste thread van 152 berichetn, hahahaha …euh 153

Los van of je deze wel/niet inruilt is dat sowieso leuk om te doen. Er is nog een hele wereld om te ontdekken.
Overigens zou ik deze gewoon laten opsturen naar Panerai. In de tussentijd kun je vast wel een leuk budget bij elkaar rapen voor een leuk horloge om van te genieten.

bucket

hier koekje ook goed

2 likes

Excuus, ik dacht dat het de bezelrand betrof. Dat lijkt zo op de foto.

1 like

Veel mensen denken het… maar weinig mensen zeggen het hardop…
Wie koopt er nou in hemelsnaam een nieuwe Panarai…

Tis maar goed dat ie nog terug kan, nu een echt merk halen :sunglasses::+1:

Iets met geluk bij een ongeluk…

6 likes

laat me raden Rolex?

Het butsje zit toch in de bezel? Die kan ā€˜gewoon’ vervangen worden… heb het (helaas) zelf ook eens gehad in een Panerai met titanium case. Enorm balen, maar zeker niet onoverkomelijk. Ik dacht destijds dat de case ƩƩn geheel was, niets bleek echter minder waar.

Check dit filmpje over een servicebeurt aan een Panerai. Bij 2:48 liggen alle onderdelen van de kast netjes (gepolijst) naast elkaar.

3 likes

UPDATE: Ik ben vandaag dus terug geweest met het horloge; afspraak gemaakt dat ik wat anders zou uitzoeken,echter zo ver is het niet gekomen. Terwijl er aantal horloges uitgestald lagen, gaf een medewerker aan dat ik het Panerai horloge gedragen zou hebben (en dit voor een langere tijd). Hij gaf aan dat de schroeven beschadigd waren, krassen erin met het oog niet waarneembaar.?!? Ongelooflijk, horloge vijf minuten boven tafel gepast. Dit aangegeven. Mijn vertrouwen geschonden, ging van verbazing over naar boosheid. Ik wilde mijn geld terug, na overleg met medewerker en eigenaar (die op vakantie is) kon dit niet. Uiteindelijk maar gewoon 1 panerai aangewezen, zeg inpakken en hier keer ik nooit meer terug…wat bleek deze panerai had ook een beschadiging…!!! (vertelde als ik deze mee had genomen zou het helemaal lekker worden…) uiteindelijk kreeg de medewerker na een uur een rood hoofd en verontschuldigde hij zich, na overleg baas, geld wordt teruggestort, fles champagne gekregen…voor 2018 geen ā€˜nieuw’ horloge meer…
ps na overleg met horlogemaker leek het niet verstandig om te laten opvullen/polijsten…
ps bij bij schaap citroen wel goed ontvangen, echter niets gekocht

15 likes