Lid sinds 13 mei '15...

Da’s ook gek eigenlijk. Ik ben al jaren lid van het Horlogeforum maar ik zie net - toen ik iets te koop aan wilde bieden - dat ik nog nooit een topic gestart heb. Me niet eens voorgesteld heb; daar klopt niks van natuurlijk.

Kortom, aangenaam, ik ben Gerard Nijenbrinks. Ik ben schrijver en fotograaf bij Fratello - Google maar even als je het niet kent - en heb in het verleden jaren lang een horloge speciaalzaak in Den Haag gehad.

Ondanks dat ik me dus al decennialang beroepsmatig met horloges bezig houdt, ben ik nog steeds een verwoed liefhebber en verzamelaar. Met een zware nadruk op Omega Speedmasters, maar ook vele andere horloges die ik gewoon interessant vindt.

Ik blijf, ook na dit voorstel-topic, gewoon meelezen en af en toe antwoorden natuurlijk. En wachten op m’n Trustlevel-2 :smiley:

109 likes

Volgens mij is afwachten niet de oplossing maar is enigzins actief meedoen een vereiste. Welkom en inderdaad een bekende naam in de horloge wereld.

4 likes

Dan toch nog een hartelijk welkom bij de club :+1:

1 like

Bekende naam! Een paar jaar terug een een mooie foto van mijn Oris gemaakt.

Welkom :+1:t2:

5 likes

Actief meedoen - vragen beantwoorden en dergelijke - blijkt niet helemaal voldoende, je moet ook topics starten heb ik nu begrepen. Maar da’s prima, dat lukt me vast ook wel :wink:

7 likes

In 2003 nog mijn Sinn EZM3 bij je gekocht.

Leuk topic om te starten: " ik twijfel of ik deze ga houden…" :wink:
(ook wel bekend als sluikreclame, hoewel ik denk dat in het influencer-tijdperk dit een andere naam heeft)

2 likes

Volgens mij ben jij een gerespecteerde naam in de horloge wereld dus ik verwacht dat dit wel goed komt.

1 like

Alsnog Welkom :blush:

1 like

Welkom Gerard, heb in een ver verleden een Sinn 103 Titanium AR bij je gekocht, paar jaar later een Sinn 856 UCT (of ingeruid kan ook) en weer wat later een Roamer. Heb ze al lang niet meer wel jammer dat je de horlogezaak niet meer hebt.

1 like