Da’s ook gek eigenlijk. Ik ben al jaren lid van het Horlogeforum maar ik zie net - toen ik iets te koop aan wilde bieden - dat ik nog nooit een topic gestart heb. Me niet eens voorgesteld heb; daar klopt niks van natuurlijk.
Kortom, aangenaam, ik ben Gerard Nijenbrinks. Ik ben schrijver en fotograaf bij Fratello - Google maar even als je het niet kent - en heb in het verleden jaren lang een horloge speciaalzaak in Den Haag gehad.
Ondanks dat ik me dus al decennialang beroepsmatig met horloges bezig houdt, ben ik nog steeds een verwoed liefhebber en verzamelaar. Met een zware nadruk op Omega Speedmasters, maar ook vele andere horloges die ik gewoon interessant vindt.
Ik blijf, ook na dit voorstel-topic, gewoon meelezen en af en toe antwoorden natuurlijk. En wachten op m’n Trustlevel-2
Actief meedoen - vragen beantwoorden en dergelijke - blijkt niet helemaal voldoende, je moet ook topics starten heb ik nu begrepen. Maar da’s prima, dat lukt me vast ook wel
Leuk topic om te starten: " ik twijfel of ik deze ga houden…"
(ook wel bekend als sluikreclame, hoewel ik denk dat in het influencer-tijdperk dit een andere naam heeft)
Welkom Gerard, heb in een ver verleden een Sinn 103 Titanium AR bij je gekocht, paar jaar later een Sinn 856 UCT (of ingeruid kan ook) en weer wat later een Roamer. Heb ze al lang niet meer wel jammer dat je de horlogezaak niet meer hebt.
Ben benieuwd naar jouw topics. Wel lastig om iets te verzinnen wat nog niet bestaat, maar met jouw vakgebied, kennis en ervaring zal er vast iets moois voorbij komen
Afgezien van dit topic heb je sinds je laatste reactie in 2016 nog 7 andere reacties geplaatst. Dat is wel de onderkant vh spectrum “wel es wat”
Geen probleem verder hoor, ik ben zelf ook groot voorstander van spreken is zilver en zwijgen is goud. Iets wat wellicht niet heel goed combineert met een online forum