Lid sinds 13 mei '15...

Welkom Gerard :+1:

1 like

Welkom Gerard :+1:

1 like

Twee zielen…

1 like

Welkom Gerard op het forum :grinning:…stillekens op weg naar een 10 jarig jubileum leek het wel :wink: Veel plezier en deel eens wat van je ervaringen zou ik zeggen :+1:

1 like

Een soort van welkom, ook al ben je hier langer dan velen. :slight_smile:

:point_down:

No shit, dat had ik nooit verwacht. :slight_smile: Ik dacht altijd dat dat een verplichte hobby was om daar überhaupt aan de bak te komen.

3 likes

Beter laat dan nooit he, welkom :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Welkom! Speedmasters zijn hier volop te vinden dus kan je je lol mee op :wink:. We zien ze graag in het Speedmaster topic!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

M’n eerste artikel voor Fratello was in 2004 - inderdaad, het jaar dat Robert-Jan er mee begon - ik kan me niet meer herinneren dat er toen toelating-eisen waren… :joy:

4 likes

Gerard N die zich nog zou moeten voorstellen. Het moet niet gekker worden @Jur
TL4 voor Gerard :muscle:

4 likes

7,5 jaar dat is al bijna een jubileum!

1 like

Welkom, alsnog :wink::partying_face:

1 like

Ik ken iemand die 40 jaar om hetzelfde meisje heen draaide alvorens haar ten huwelijk te vragen…. Toen was ze net vergeven.

2 likes

Ja, kunst want toen was ze 60 :joy:

2 likes

Niet zozeer, toen leverde ze tenminste nog iets op. Ze zat net op het omslagpunt.

1 like

Alsnog welkom Gerard!

1 like

Welkom Gerard!!

1 like

Welkom! Ooit een Tangente Expo 2000 bij je gekocht. Stom genoeg weggedaan… :confused: …mooie zaak was het! :ok_hand:

1 like

Welkom !!

1 like

Welkom, namens een oud-klant die een Archimede Pilot H in 42mm bij je kocht in 2010 en nog steeds heeft en draagt. De winkel zit er nog steeds op het Noordeinde maar jij bent daar niet langer actief? Mooi plekje.

1 like