Alsnog welkom op HF, Gerard!

Welkom Gerard!
Goed je hier (ook) te zien.
Leuk dat je de Archimede nog hebt! Maar klopt, ik ben een jaar of 7 geleden met m’n winkel gestopt, en er zit nu een klokkenmaker in. Er naast zit Watch-Site van Michael Bosman.
Welkom
Jeetje, dat jij je nog moet voorstellen … 
Leuk! Welkom dan maar.
De goeie ouwe tijd.
Even bakkie op de vrijdagmiddag toen RJ nog bij de bank werkte …
even bij jou naar binnen en een afzakkertje bij buum JM, waar nu Watch-Site zit.
Ben je nog actief met HPN of nu ‘full time’ bij de Fratello-crew?
Beter laat dan nooit en alsnog toch welkom hier!
Nu ook nog af en toe iets leuks, leerzaams of nuttigs posten. Moet met jouw ervaring in de horlogebranche toch lukken?

JM heeft ook een nieuwe zaak op de Hoogstraat. Verder ken ik Gerard niet écht. Had ooit een winkeltje waar ik wel eens kwam en toen was RJ daar de klant. Welkom terug gerard, en een topic is niets zonder foto’s… 
Groeten
Rutger
HPN bestaat theoretisch nog wel, maar ik ben praktisch - horloge technisch gezien - vrijwel alleen nog voor Fratello werkzaam.
Bekend.
… tijd om weer eens naar het Haagsche af te zakken. 
Met liefhebbers bezig zijn ‘met klokkies’, lekker hoor! Het is een mooi bedrijf geworden.
Welkom Gerard,
En foto’s van je collectie worden altijd gewaardeerd.
Voor mij al vele jaren een bekende naam in de horlogewereld. Wat leuk dat je hier opnieuw je intrede maakt. Ook namens mij van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!

WelkomGerard!
Ik heb in het verleden aardig wat horloges bij je gekocht.
De Nautilus is er nooit gekomen en de rust dus ook niet
!
Welkom Gerard, alhoewel jij al langer lid bent dan ik. Je doet aardig je best om TL-2 te worden zodat je horloges mag aanbieden. Gelukkig zijn het wel leuke en interessante topics!
Ik weet niet hoe het zit met oud-leden die ineens acties worden maar nieuwe leden moeten minstens een jaar wachten voordat ze TL-2 worden. Ik hoop voor jou dat het niet zo lang duurt! 
Gelukkig was er nog een leftover beschikbaar waar je best tevreden mee bent, toch? 
@GerardNijenbrinks wat wil je eigenlijk gaan verkopen?
Welkom Gerard! Hier op HF is het ook best leuk hoor! 

Ik schoon af en toe m’n eigen collectie wel eens wat op - dat kan eigenlijk van alles zijn - en doe dat dan over het algemeen via C24. Maar het leek me ook wel aardig om het hier aan te bieden. Een beetje dichter bij huis, wat minder gedoe, en leuk contact dichter bij huis met gelijkgestemden.
‘Welkom’ Gerard…en altijd leuk als liefhebbers onder elkaar hier aan te bieden 
Welkom!
Gelijkgestemden genoeg hier. Leuk dat je jezelf alsnog voorstelt hoewel dat, zo te lezen, niet echt nodig is 
Is wat lastig. Ik trouwde op mijn 25. mijn eerste vrouw.