Liegen jullie weleens ....?

wanneer iemand een nieuw horloge laat zien en je denkt gedver en vervolgens schrijf je mooi hoor … gefeliciteerd!!! : )
ik niet overigens : )

Rick Schreef:

wanneer iemand een nieuw horloge laat zien en je
denkt gedver en vervolgens schrijf je mooi hoor
… gefeliciteerd!!! : )
ik niet overigens : )

Nee liegen is er bij mij niet bij. Als een horloge “niet de mijne” is, hou ik het meestal bij de technische specs o.i.d. van het ding.
Maar bij veel Chinees spul waarbij het ontwerp vaak -oridinair- gejat is en de naam van de dief het enige originele aan het geheel is, reageer ik al helemaal niet.

Als iemand iets plaatst verwacht hij een eerlijke reactie. Als iedereen fatsoenshalve alleen maar hoesee roept, weet de topicstarter nog niet hoe men over het horloge denkt. Ja toch, niet dan?!:wink:

Nee, als het echt mijn smaak niet is geef ik geen commentaar, de poster zit niet te wachten op negatieve meningen.

Als ik een horloge niet mooi vind reageer ik meestal,met gefeliciteerd met je aanwinst.
Verder niets

Ik lieg niet, ik zeg alleen “Mooi” als ik dat ook echt vind.

Wat moet je trouwens van de volgende uitspraak denken?

“Ik lieg altijd”, zei de leugenaar.

Als ik iets niet mooi vind zeg ik dat gewoon. Posten op een forum betekent ook dat je er tegen moet kunnen dat iemand nou eenmaal niet dezelfde smaak heeft. Er is echter wel een verschil in zeggen dat iets niet je ding is en een verwoording als dat je niet snap dat iemand met zo’n wanstaltig gedrocht om z’n pols wil lopen.

Als ik het echt niet mooi vind reageer ik meestal niet. Als er een onderdeel niet zo mijn smaak is zeg ik het wel gewoon. Ach en af en toe eens te horen krijgen dat iets helemaal niks is vind ik ook niet erg. Ieder zijn eigen smaak gelukkig.

Veekeren Schreef:

Als ik iets niet mooi vind zeg ik dat gewoon.
Posten op een forum betekent ook dat je er tegen
moet kunnen dat iemand nou eenmaal niet dezelfde
smaak heeft. Er is echter wel een verschil in
zeggen dat iets niet je ding is en een verwoording
als dat je niet snap dat iemand met zo’n
wanstaltig gedrocht om z’n pols wil lopen.

heb dat weleens met een enzo mechana gehad dat mensen op een hele vervelende manier gingen zeggen dat ze hem niet mooi vonden … vond ik heel irritant, zeg het normaal of zeg niets.

Rick Schreef:

Veekeren Schreef:

Als ik iets niet mooi vind zeg ik dat gewoon.
Posten op een forum betekent ook dat je er
tegen
moet kunnen dat iemand nou eenmaal niet
dezelfde
smaak heeft. Er is echter wel een verschil in
zeggen dat iets niet je ding is en een
verwoording
als dat je niet snap dat iemand met zo’n
wanstaltig gedrocht om z’n pols wil lopen.

heb dat weleens met een enzo mechana gehad dat
mensen op een hele vervelende manier gingen zeggen
dat ze hem niet mooi vonden … vond ik heel
irritant, zeg het normaal of zeg niets.

Smaken verschillen, maar het moet wel gezellig blijven, zeker op een forum zoals dit. Als iedereen elkaar gaat afkraken dan is de lol er snel af. En voor je het weet heb je een tokkie forum.
Ik ben overigens wel fan van Enzo Mechana (tu).

Je kan iemand toch gewoon feliciteren als ie z’n nieuwe aanwinst toont. Is het m’n smaak niet of heb kritiek (opbouwend) dat moet dat ook kunnen vind ik. Dat is zo mooi aan dit forum, elkaar je meningen geven of ervaringen delen,tips geven…noem het maar op, maar wel respect voor elkaar hebben. Dat is mooi! Grt

Als iemand geestdriftig zijn nieuwe aanwinst laat zien, waarom dan vertellen dat je die niet mooi vindt. Hij vraagt immers geen meningen, dus waarom zou je ongevraagd negatief doen. Dat doe ik dan ook niet. Als iemand een link plaatst echter, en het horloge zelf niet heeft, en vraagt wat mensen ervan vinden, dan vertel ik het wel als ik het niet mooi vind, zoals laatst bij de nieuwe Damasko.

Zo is het, als ik een horloge met een nieuwe band plaats en vraag om een mening weet ik dat ik ook negatieve kan verwachten. Doe ik verder ook niet moeilijk over.
Als ik een nieuw horloge plaats omdat ik blij mee ben hoor ik liever wat je iets minder vind aan het horloge dan dat je het helemaal niks vind. Aan de andere kant mag dat wel van mij. daar is het ook een forum voor. Zolang het inderdaad maar netjes blijft heb ik er geen moeite mee. Doe ik zelf ook wel eens.

Nee, ik zal niet zeggen dat ik een horloge mooi vind, als ik dit niet vind. Ik feliciteer mensen wel graag met de nieuwe aankoop. Een nieuw horloge is toch een groot stuk gevoel, en dan weet ik dat ik het zelf erg leuk vind als anderen dit gevoel met mij willen delen :wink:

Ik feliciteer iemand uberhaupt met z’n aanwinst. Smaken verschillen immers. Als ik em mooi vind, dan wil ik dat wel delen. Als het niet mijn smaak is dan hou ik het op de felicitatie. Als iemand om m’n mening vraagt, dan geef ik die op een respectvolle manier. Doch ik probeer ook positieve punten te zien.

Enneh, ik lieg niet… zei de leugenaar :wink:

+1

Helemaal mee eens…

René

Nee natuurlijk niet,alleen als het mij uitkomt :slight_smile:

Ik zeg eerlijk mijn mening, maar probeer er nauwgezet op te letten om niemand te kwetsen. En ik geloof dat 99 procent van de mensen dat hier eveneens doen.
Daarom dat dit zo’n leuk en gezellig forum is. (tu)

Marc-B1 Schreef:

Ik zeg eerlijk mijn mening, maar probeer er
nauwgezet op te letten om niemand te kwetsen. En
ik geloof dat 99 procent van de mensen dat hier
eveneens doen.
Daarom dat dit zo’n leuk en gezellig forum is.
(tu)

+1 (tu)

Hier sluit mij volledig bij aan. (tu)
Smaken verschillen, maar dat dienen we te respecteren.

Mvrgr, Andre67

Rick Schreef:

heb dat weleens met een enzo mechana gehad dat
mensen op een hele vervelende manier gingen zeggen
dat ze hem niet mooi vonden … vond ik heel
irritant, zeg het normaal of zeg niets.

Ik waardeer kritiek wel. Zo ben ik twee keer door vrienden behoed dat ik een draak van een vrouw mee naar huis zou nemen. Was dat niet die Enzo die vergeleken werd met een wasmachine?

Die vond ik trouwens wel grappig maar je moet er niet te zwaar aan tillen. Het leven is te kort om te ergeren aan het gedrag van anderen!