Liever dik doen in de kist...

Ik denk het niet… Ik wil zo’n warm wollen dekentje over me heen. Ik lig ook niet in bed met schoenen aan of een horloge om.

Dat wel… Een horloge zou ik eventueel nog nalaten, een paar schoenen niet :sweat_smile:

1 like

Ouwe Griffo… :rofl::rofl::rofl:

Mijn horloge moeten ze van mijn arm afzagen denk ik.

3 likes

Moet echt iedere hersenscheet gepost worden op dit forum? Dan heb ik er nog een paar:

• doe jij je horloge af als je je kont afveegt
  • is het handig om je kenetic Seiko te dragen tijdens het masturberen? Wordt hij immers ook van opgeladen?
4 likes

Terechte vraag wel.
Persoonlijk denk ik dat er niemand opgewonden raakt met een Seiko Kinetic in zijn/haar blikveld, dus mijn gevoel zegt nee. Maar wie weet.

6 likes

Oké whatever. Een automatisch horloge dan. Boeiend

Nee daar gebruik ik m’n gada voor.

4 likes

Op een of andere manier lijkt me een hand opwinder toch toepasselijker.

3 likes

Die vraag had je jezelf ook kunnen stellen voor je deze reactie postte.

Help me er aan herinneren dat ik nooit een Gada horloge van je overneem. Ik gebruik het liefst vier laags WC papier. :slight_smile:

3 likes

Voor mij geen horloge in de kist
Ik ga de oven in en hoop dat de wind gunstig is dan ben ik nog eerder thuis als de rest.

3 likes

Is niet nodig, mijn horloge zit aan mijn linker pols en ik veeg met rechts.

1 like

Zelfde als hierboven, rechtshandig :wink:

2 likes

Misschien overwegen om het horloge rechts te gaan dragen :laughing::joy:

2 likes

Ik denk vanwege dit topic veel na over mijn bestemming na de dood.
Ik heb nu besloten dat ik gemummificeerd wil worden en vervolgens in een tombe ingemetseld wil worden na de dood. Dan neem ik mijn hele horlogekist mee de tombe in.

4 likes

Een handwinder kun je niet meer opwinden.
Een automaat werkt ook niet meer na een uur of 40.
Een quartz kun je geen baterijwissel geven.
Solar het is donker dus stopt ook
Kinetic werkt ook niet meer
En lume raakt ook uitgewerkt na korte tijd.
Je hebt dan tijd zat en volgens mij doet tijd er niet meer echt toe.
Dus ik neem maar geen horloge mee in de kist.

4 likes

Denk dat ‘undertaker’ ipv ‘doctor’ bij iwc ook net te ver ging :sweat_smile:

3 likes

Waarom moet je dan een ondernemer bellen!?

Dat dit een serieus topic is :joy:
Maar goed, de familie mag mij verbranden in de goedkoopste kist en mijn horloges houden voor eigen plezier of gewin. Succes ermee :+1:t2:

1 like

Welke vertaalmachine gebruik jij?

1 like

Als mijn tijd gekomen is, ontdoet men zich maar zo goedkoop mogelijk van mijn overschot.
Desnoods op de bbq, zelf merk ik er toch niks meer van…….gat graven in de tuin of ergens anders, mij ook prima.
Rest mij alleen maar, diegene die er over zijn heel veel plezier te wensen met wat er dan maar is waar ze wat aan hebben, of wat ze om kunnen zetten in geld.

1 like

Verbranden is een no go. Er is geen weg terug en je horloge kan er ook niet tegen.

1 like