Life above and beyond 10K

Hallo allemaal,

Een heugelijk moment. Vandaag na ongeveer 2.5 jaar op Instagram met The Watch Brigade door de magische grens van 10.000 volgers heen gegaan! :tada::champagne:

Horlogeforum heeft hier toch een bijdrage aangeleverd. Zo is het logo via een HF-challenge tot stand gekomen.

How did I do it? Eigenlijk vrij makkelijk door consequent 2.5 jaar lang dagelijks te posten met eigen (quality) content. Het eerste jaar 1x daags en na het eerste jaar 2x daags op de news feed. Op de story posts heb ik geen limiet, daar post ik regelmatig volop.

Daarnaast volg ik alleen wat ik zelf wil volgen. Geen zin om dingen in mijn tijdlijn voorbij te zien komen waar ik niet op zit te wachten. Als een gek mensen volgen met de hoop om terug gevolgd te worden geloof ik niet in. Ik wilde trouwe/dedicated volgers die mij volgen omdat ze mij echt willen volgen, niet omdat ze hopen op een follow back.

Na één jaar zat ik als ik mij niet vergis op 800 volgers. Daarna is het vrij snel gegaan en vandaag dus door de 10.000 heen :sunglasses::+1:.

Iedereen die bijgedragen heeft om aan de10k volgers te komen hartelijk dank voor jullie support!

Cheers! :sunglasses: :+1:

59 likes

Leuk dat je zoveel volgers hebt! Hopelijk weersta je de goodies en beloningen van de sternglas -achtigen in deze wereld zodat je niet ongeloofwaardig wordt :wink::upside_down_face:

2 likes

Gefeliciteerd! :tada:

Komt er nog iets van een giveaway of wat mensen dan ook doen bij zoveel duizend volgers?

4 likes

@Lasteraar moet nog even wachten tot hij boven de 10k zit. De OP is er bijna maar nog nét niet.

9 likes

Wellicht een sternglas give away?

3 likes

Ik vind dit renamen en in archief zetten wel erg flauw.

2 likes

@RLC gefeliciteerd!

2 likes

Ik vind het nogal wat, 10K. Als dat een doel was, waar het op lijkt, gefeliciteerd @RLC !

Kan iemand me uitleggen waarom zijn tekst was geblokt, het topic 110 keer wordt verplaatst en er ophef is? Ik zie er toch echt weinig kwaad in.

3 likes

Goed gedaan man! 1.2K berichten, zo dan!
Daar moet een hoop werk in hebben gezeten.

Als ik zo door je tijdslijn heen scroll dan zie ik voornamelijk horlogekiekjes. Er is geen enkele foto waarbij nagedacht is over compositie, perspectief of iets anders creatiefs. Ik zou je echt eens willen uitdagen om eens een spannendere foto te maken. :grinning:

Nogmaals, een mooie mijlpaal! Super gaaf! Oprecht gefeliciteerd ermee! :champagne:

10 likes

Waarom is dit nou gevlagd. Belachelijk, echt.@jur, kan ik ergens de vlaggers vlaggen.:face_with_symbols_over_mouth:

Zelfs de titel aangepast en naar verkocht gebracht. Ik heb dat weer terugveranderd.

4 likes

omdat het promotie is van iets omdat mensen Ralph niet mogen

3 likes

Dat komt door afgunst en jaloezie. Schijnt hier op horlogeforum steeds vaker voor te komen. Jammer…

5 likes

Mijn pagina is een grote compositie. Ik werk in blokken en besteed aandacht aan symmetrie.

Volgens mij is reclame maken op HF niet toegestaan :thinking:

Ik snap het allemaal niet. Kan iemand uitleg geven?

1 like

Neen. :grin: :wink:

1 like

Heeft hij een bedrijf dan?

Ok. Dan weet ik dat ik rustig naar bed kan.

2 likes

Jammer. Ik vind @RLC wel vermakelijk op dit forum.

1 like

Gefeliciteerd Ralph!

1 like