Life above and beyond 10K

Is niks reclame aan. Gewoon enthousiasne delen van een behaalde mijlpaal, waar HF ook aan bijgedragen heeft door bijvoorbeeld het logo te ontwerpen.

6 likes

Ik ben nieuwsgierig geworden en ben eens gaan kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat juist door het net niet symmetrisch zijn van het hele verhaal (althans op de phone) mijn OCD toch echt opspeelt. Enorm onrustig word ik ervan. Dit heb ik overigens van bergen kunst & kitch.

Maar dat doet niets af aan dat je kennelijk iets hebt neergezet, waar 10.000 anderen wél van genieten. Dat is een prestatie die ik je niet nadoe.

afbeelding

Mensen die hier onzin uitkramen

2 likes

Proficiat Ralph :ok_hand:t2:

1 like

Morgen is het weer symmetrisch dan schuift alles door als er een post bij komt. :wink::+1:

:+1:

1 like

De enigste wel, de enige niet.:no_mouth:

2 likes

Houd ik je aan hè. Anders is de teleurstelling groot🤣

“enige” , zo leuk is 'ie ook weer niet. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ontzettend leuk voor je Ralph, dat is een hele mijlpaal!
Gefeliciteerd

2 likes

Van harte proficiat Ralph met het bereiken van deze, voor jouw, belangrijke mijlpaal. :beers:

2 likes

Gefeliciteerd met deze respectabele mijlpaal. Je hebt er heel veel energie ingestoken en dat heeft zijn vruchten afgeworpen.

Op naar de 25.000! :partying_face:

6 likes

:joy: :joy::joy: :joy:

Ik dacht; is die vent nou serieus?

6 likes

Waar gaat dit over? Is RLC ondertussen ook Collectionneur Exceptionnel de Instagram Followeurs?

9 likes


Gefeliciteerd!

3 likes

Gefeliciteerd! 10.000, da’s een indrukwekkend aantal volgers :+1:.

Nu nog een vintage vibe toevoegen, back to the nineties:
8a3c4f2f6830e24721b24a6865e07bd9
Let’s count visitors. Cheers!

3 likes

En dit ging nog 3 pagina’s zo door.:sweat_smile: Dankjewel @koekoek voor je vastberadenheid de topic titel te preserveren :sunglasses::pray:

@Herman-Jr … Ach laat ook maar, ik ga geen energie meer in jou steken. You’re not worth my time :+1:

Alle positievelingen hartelijk dank voor jullie support en felicitaties! :sunglasses::+1:

7 likes

En de symmetrie is weer terug :yum::+1:

1 like

Congrats Ralph!

1 like