Gefeliciteerd Ralph, ik vind het een flinke prestatie!
Aan de titel afgeleidt, dacht ik hier de cocktail aan emoties terug te vinden die de aanschaf van een horloge +10K teweeg brengt.
Dit had ik echter niet zien aankomen.
Wel proficiat @RLC
Als er nog mensen gebruik willen maken van mijn instagram follower services, contact via pb
Niet nodig. Heb hier boven wat tips gegeven hoe ik het heb aangepakt. Go fast by going slow. Dedicated volgers is what we want. Ik volg er zelf net geen 80.
Gefeliciteerd Ralph! Zet maar eens 10k mensen in een kamer! Nee doe maar niet, mag niet met de corona.
Wel heel tof, ga ik ook proberen met mn vostoks
Het was maar een grapje hoor
Ik wens je van harte proficiat met je following.
Heb er gelijk ook eens doorheen gescrold en als ik wat constructieve feedback mag geven.
Steeds zie ik dezelfde shots terugkomen en ik ben toch al een tijdje aan het scrollen.
Het is misschien een goed idee om soms eens een scene rond het horloge te creëren met wat toffe objecten.
Zeker weten als je hier tijd en moeite in steekt, dat het je kanaal ten goede zal komen!
Veel succes nog Ralph
Hahaha, het slaat nergens op dit, maar ik vind het best geinig. Eigenlijk kun je slechts éénmaal per 3 dagen het resultaat zien van jouw inspanningen. De andere twee dagen is de Insta pagina in onbalans.
Uit het logaritme kun je in die 2 dagen dan wel weer voorspellen wat de derde gaat brengen.
Gefeliciteerd @RLC
Alleen toch even een serieuze vraag, waarom mag een instagrampromotie wel blijven staan in het rode deel? Ik heb de afgelopen periode diverse topics naar grijs zien gaan die daadwerkelijk meer met algemene horlogepraat van doen hebben dan dit instragramtopic.
Leuk RLC. Mooie mijlpaal. Er lijkt vraag naar je content te zijn, dat had ik op eerste gezicht niet verwacht, maar dat laat alleen maar zien dat ik de wondere wereld van Instagram niet begrijp. Proficiat.
Verder niet te veel aantrekken van alle mensen die hun dagelijks vertier halen aan een topicje dichtgooien.
Netjes, 10k gluurders op Instagram.
Geen idee wat je ermee moet, maar het is een serieus aantal!
Nogmaals Chapeau!
Snap trouwens niet waarom HFâers hier aanstoot aan nemen?Âż
Proficiat met dit (tussentijds) resultaat @RLC
Wat anderen ook zeggen, er zijn er 10.000 die ook hun mening laten blijken.
Blijkbaar vinden die leuk wat jij doet.
Veel plezier met deze nevenactiviteit!
Van harte gefeliciteerd met je mijlpaal, op naar je volgende doel
Met alleen maar zwarte duikers lijkt het al gauw symmetrisch geintje hoor Ralph.
Vraagje, nooit gedacht aan van die truukjes dat 9 fotoâs samen 1 foto vormen? Misschien een beetjr âtackyâ maar voor een speciale gelegenheid als deze 10.000
Netjes hoor, 10.000 mensen bij elkaar gesprokkeld
En nu? Hoe ga je je 10.000 minions gebruiken ter verbetering van de (horloge-)wereld?
Nee, hij was continue het topic aan het verplaatsen gisteravond.
Niet persoonlijk overigens, vind ik van de gehele âfollowersâ wedstrijd op de socials. Nouja⊠groot feest in de HF-geloofsgemeenschap deze week. Dat dan weer wel.
Als je als volwassen man status ontleent aan het bereiken van dit soort âmijlpalenâ op social media, dan word ik een beetje droef. Wat heb je nou precies bereikt met het posten van fotoâs van steeds dezelfde horloges inclusief sluitingen?
@Jur Kun je toevallig een badge aanschaffen als je 1000 topics hebt gemaakt en deze âRLC approvedâ noemen? Anyway, proficiat Ralph.