Wat een enthousiasme. Om deze reden ben jij mijn favoriete penvriend, Ralph! Gefeliciteerd!
Kom op jongens en meisjes. De een wordt gelukkig van een nieuwe mijlpaal op horloge gebied, en de ander van x aantal volgers. Dat laatste is nu eenmaal van deze tijd.
Gefeliciteerd Ralph.
Als iemand een doel heeft behaald en daar trots op is waarom zal je dan het doel op jouw persoonlijke weegschaal leggen en daar een bepaalde persoonlijk oordeel aan hangen, wees gewoon chill en feliciteer iemand met zijn persoonlijke overwinning die voor hem belangrijk is,
10K volgers dat is toch gewoon leuk!
Congrats!
Heel zen van je
Een mijlpaal indeed! Maar dat denk ik over veel van je berichten.
Wat je er mee moet weet ik niet en waarom je dit niet in off-topic meldt, daar heb ik wel een idee over maar daar hoort het wel thuis.
Maar dit is echt ziek!
@Herman-Jr waar slaat dit op? Stuur een PB of plaatst hier een bericht maar dit kinderlijk gedrag van een volwassen vent?!
@koekoek
Wat een azijngezeik allemaal
Anders ik wel. Ben er speciaal in Belgrado even goed voor gaan zitten weet ik nog wel.
aah Belgrado. daar kan je pas stappen
Ja, man.
En met resultaat.
Van harte @rlc. Topper!
Goed gedaan. Live life for quantity! not quality
Als je kijkt naar het soort volgers…
Mag je nu ook zo een blauw vinkje aanvragen?
Deze varianten vind ik, kies maar
@RLC, markant figuur jij. Op een of andere manier krijg ik altijd jeuk van je posts. Maar je weet iig wel altijd oproer te verzaken, dat moet ik je nageven. Wat ik me wel eens afvraag (ja ik denk wel eens over je #fml) is of je een gebrek aan inlevingsvermogen hebt of dat je connaisseur de provocateur bent. Anyway mijn eerste ingevingen zijn altijd een mix van ongeloof en een glimlach. Dus bedankt daarvoor denk ik. Je bent toch een van de kleurrijkere figuren Hiero. So congrats i think en op naar de 100k.
Ralph! @RLC
Er gaat iets mis op je insta.
Als je ca 10k volgers hebt en ca 300-400 likes per item klopt het niet. Dat is ca 0,35%!!!
Ik heb iets van 900 volgers ca 300 likes. dat is toch de komma 2 x naar rechts…
Hoe kan dat?!
Edit. Het klopt niet wat ik zeg.
Het is 0,035% …
Edit 2. Lekker dat rekenen. 3,5%
Ik heb nog nooit wat gedaan met Instagram maar heb wel 1 volger, hoezo ?
Gefeliciteerd ralphie! Mogen er nog veel volgers bij komen👍🏻
HF dedicated influencer .! Van harte