Life above and beyond 10K

nee hoor

3 likes

Duck.

Je hebt gelijk. 0,035% :rofl:

Edit.
Zo blijven we bezig. 3,5%…

2 likes

tenor (11)

2 likes

Die H-junior is continu bezig met persoonlijke aanvallen en topics te vernaggelen…

Bijna dit juweeltje gemist!!

Gefeliciteerd Ralph, ik vind het knap.

3 likes

Stukje toewijding Ralph, dat doe ik je niet na. Gefeliciteerd! Ik denk dat je door je consistentie en focus op mainstream premium horloges ook niet hardcore-horlogeliefhebbers weet te binden, die zijn er een stuk meer dan diehard-HF’ers :slightly_smiling_face:

350x100/10000= 3.5%.

controle: (10000/100)*3.5= 350.

2 likes

Serieus kennelijk :sweat_smile:
Gefeliciteerd dan maar! Nu is het tijd om de free goodies te ontvangen! Gratis bandjes, horloges en fanmail!

Ik snap niet waarom je 1000 keer naar hetzelfde horloge zou willen kijken, maar er zijn een hoop mensen op deze aardbol en je hebt 10k gevonden die dat mooi vinden.

Op naar de 20k

4 likes

Haha idd x 100🤦‍♂️

2 likes

Gefeliciteerd, mooi aantal :grin:

1 like

Tijd voor koffie! :rofl::rofl:

1 like

Ik zag het ook ja, de laatste posts hadden onder de 100 likes per item, dat is wel maf met 10.000 volgers inderdaad.

Hmmm, ik voel een complottheorie aankomen. Frans! Frahaaaaans!!

7 likes

Dank allemaal voor de support en positieve reacties. :blush::+1:
Op naar de 20k Rolopaloza I am coming for you :sunglasses:

4 likes

U bedoelt @Da_Watcher. Die is hoofd CT hier op HF. :sunglasses:

4 likes

Het is tijd om 0.25 cent per maand te vragen aan je volgers zodat je elke paar maanden je pagina kan updaten met nieuwe modellen :star_struck: :point_up_2:

2 likes

Nog een jaartje te gaan. :sunglasses:

Ik merk dat ik je topic met gemengde gevoelens lees Ralph.
Als eerste van harte gefeliciteerd, 10.000 volgers op Instagram is inderdaad best een gave mijlpaal! Ik gun het je dat het er nog veel meer worden!
Echter ik snap ook wel een beetje waar de vele zure reacties vandaan komen. En dat heeft echt niets met jaloezie te maken, maar wel met de manier waarop je je soms presenteert. Mensen houden van een “gracious winner” en niet van iemand die voordat een ander de kans krijgt zelf al van de daken roept wat hij voor geweldigs gedaan heeft.
Dat gezegd hebbende erger ik me overigens dan weer net zo hard aan de soms ongenuanceerde manier waarop mensen daar dan weer op reageren. Leven en laten leven…

Anywaytjes, keep up the good work!

4 likes

Geweldig resultaat! 10.000 volgers met de saaiste collectie op HF :wink: een prestatie van jewelste!

8 likes

Als je zo doorgaat ben je er volgend jaar wel :+1:

1 like