Life above and beyond 10K

Ja maar dan is het te laat, dan is Instagram voor ouwe lullen.

O wat mis ik: Hyves, MSN, CU2, Kazaa en zoveel andere mooie dingen uit het verleden :rofl::rofl::rofl:

1 like

Even iets anders. Is het niet ‘beyond 10k’? Zijn er Engelse professoren in de zaal?

1 like

3 likes

Ik vind het tof voor je Ralph! Gefeliciteerd en op naar de volgende 10k volgers :+1:

1 like

Wat leuk een inhoudelijke reactie, dat gaat denk ik vast wel even binnenkomen bij Ralph. Hier gaat hij zeker wat mee doen.

4 likes

Heeey hebben jullie die leuke afbeelding van @Jesus al gezien? :rofl::thinking:

4 likes

12 keer pas. Vorig jaar en de 100 jaar daarvoor trouwens ook al.

2 likes

Kracht van herhaling?

En dan vooral zonder enige vorm van inspiratie vermoed ik

Zo dan, gefeliciteerd. Hoeveel tijd besteed je ongeveer per foto? Is het telefoon pakken, knippen en uploaden of meer?

Ik heb even wat met IG gedaan en was al snel 30 minuten per foto bezig aan gear pakken, compositie bedenken en maken, schieten met verschillende licht parameters, nabewerken en uploaden. Ik heb het een paar maanden volgehouden om 1x per dag een foto te schieten, maar uiteindelijk vond ik het zonde van m’n tijd.

1 like

7288404 oh O

@RLC congrats ik zal er een 6pack Omer op drinken vanavond om te vieren

2 likes

Precies dit.

Daarnaast ben ik mij ervan bewust dat ik mij in het verleden niet altijd op mijn best heb laten zien hier op het forum, maar ben de laatste tijd bezig met mij daarin te beteren. Ben wat meer naar de achtergrond getreden en het aantal topics aanzienlijk verminderd.

Desalniettemin vind ik het dan wel behoorlijk sneu dat iemand zijn hele vrijdag avond opgeeft om mijn topic titel elke keer te veranderen, o.a. naar titels als geen leven, get a life, etc. Ik deel gewoon een heugelijk feitje dat ik 10.000 volgers heb gehaald en HF heeft daar ook een bijdrage aangeleverd o.a. door het ontwerpen van het logo. Snap dan niet dat iemand daar zo gallig op kan reageren. Maar dat ligt dan niet aan mij, maar aan de andere partij…

16 likes

In de ogen van velen kun je weinig goed doen @RLC. Wat mij opvalt is dat dit de mensen zijn die zo ongeveer als eerste je posts lezen om ze te bekritiseren. Je zou verwachten dat ze negeerknop zouden gebruiken als ze zich dermate irriteren aan je posts. Maar dat gaat kennelijk ten koste van de mogelijkheid een ander naar beneden te halen. Het is maar waar je je plezier vandaan haalt hier op het forum…

11 likes

Ik hoop zo dat morgen in het @Jurk cafe de slingers hangen :confetti_ball:

5 likes

Pffffff ik word zojuist wakker met een kater waar de honden geen brood van lusten. Of is het worst? Anyway, dit topic stond open en ben ik vannacht mee in slaap gevallen blijkbaar.
Enige dat ik me nog kan herinneren is dat ik de topic titel nogal pretentieus vond, life above 10k wtf??!!
Als ik dan een kijkje neem op het insta account van deze man en non stop dezelfde paar horloges zie, denk ik wtf hier klopt geen drol van. Wie volgt dit? En waarom wordt dit hier op hf aangekaart? Hoi hoi 10k volgers!
Ik begrijp de vlaggers overigens ook niet, laat die jongen lekker in z’n bubbel leven.
Persoonlijk zou ik niet in zo’n leugen willen leven. 10k volgers met deze collectie? My ass.
Maar leven en laten leven, als hij hier blij mee is en hier een topic over maakt en wij hier reageren, en iedereen ook nog in gezondheid blijft leven is alles prima toch?

1 like

Dat vind ik wel grappig dat juist JIJ dat zegt !!!

Geen zin om alles te lezen, maar wat doet dit topic in algemene horlogepraat :roll_eyes:?

8 likes

Ik ben heel blij voor je.

Velen van ons zijn vast heel jaloers op je :slightly_smiling_face:.

2 likes

Precies over de rug van andere de toffe jongen uithangen. Zegt meer over hen dan over mij…

Je kunt mij van veel dingen beschuldigingen maar afgunst en jaloezie komt niet in mijn woordenboek voor. Ik gun iedereen de wereld👍

2 likes

Dit topic :joy: Dank HF :raised_hands::muscle::+1::joy_cat:

6 likes