Life above and beyond 10K

Ff terug naar school jongeman. :joy:

1 like

Hoe weet je dan dat dat steeds vaker voorkomt op hf :thinking:

Zonder dollen, sommige leden reageren een beetje overdreven. Gefeliciteerd met de mijlpaal

1 like

Leuk RLC, gefeliciteerd. Voeg eens een mooie Grand Seiko toe aan je collectie. Dat zal wellicht het aantal volgers nog een boost geven. Je moet blijven innoveren.

1 like

Vind het ook apart dat, als iemand zo vaak in titels loopt te klooien en loopt te verplaatsen! Dat de moderators daar geen automatische melding van krijgen. Hun kunnen dan kijken wat er speelt en desnoods ingrijpen.
Proficiat met je 10K+. :muscle:

2 likes

Ga het nou niet groter maken dan het was. Jij geeft om de seconde aan dat je nieuw horloge hebt wat is prima is en wat ik je ook van harte gun, maar wilt vervolgens niet met foto’s komen. Dat roept vraagtekens op. Niet meer niet minder. Fotootje van een nieuwe aanwinst wordt hier over het algemeen wel gewaardeerd :+1:

En met welke horloges loop ik te pronken die ik niet meer heb?

1 like

Kan. Wel een rib uit je lijf.

4 likes

This topic is temporarily closed for at least 24 hours due to a large number of community flags.

Heuy!

2 likes

Waarom is dit dichtgevlagd. Zijn hier nog steeds bully’s bezig?

1 like

Het topic is weer open. Vanaf hier heb ik een erg kort lontje.
Succes!

22 likes

Hartelijk dank @Jur

1 like

Dat ben ik dus met je eens. Als iemand iets doet wat ergernis oproept of waar je het niet mee eens bent dan is dergelijk gedrag in mijn ogen eigenlijk nog afkeurenswaardiger.
“Wees altijd de wijste” is een goed adagium

Mooie mijlpaal @RLC :+1:
Op naar de 20k? :grin:

1 like

Ik weet amper wat Instagram is maar toch gefeliciteerd :+1:

2 likes

Haha, de ironie…

3 likes

Ik dacht dat ik hier al mijn horloges van boven de 10K kon posten.
Maar nu snap ik het: proficiat!

2 likes

Ik heb in dit topic ook al mijn horloges met een waarde boven de 10K gepost.

10 likes

Ik wist niks van social media, totdat ik op het bankafschrift van mijn puberzoon een afschrijving van likes-kopen.nl tegenkwam. Fascinerende wereld. Gefeliciteerd met je mijlpaal!

6 likes

Lekker Ralph, van harte! :champagne:

Ik gebruik geen #instagedoe maar gelukkig post je de foto’s (… ook best wel veel & vaak :sunglasses:) op HF. Lekker blijven doen want je hebt een prachtige collectie (sport)horloges. :ok_hand:

PS Above & Beyond, … lekker even de voetjes van de vloer. :sunglasses:

2 likes