Ik dacht dat Dumet terug was
Ja ik ook. Als toeleverancier van Rolex. Je weet het natuurlijk maar nooit met @Arie_Kabaalstra. Als die eenmaal gaat draadvonken gebeuren er mooie dingen.
Ik heb wel uit betrouwbare bron vernomen dat Rolex titanium prototypes heeft, maar ze nooit zal produceren in serie. Omdat titanium te licht en goedkoop aanvoelt.
Grappig. Mijn beyond suggestie was eerst een toevoeging maar heeft nu de titel overgenomen.
Zo heb ik ze graag. Just saying.
Zomaar een topic titel aanpassen of ongevraagd verplaatsen is echt schandalig. Welke " grappenmaker " doet zoiets.
Schrijf het in je dagboek! Bucket list dingetje
Ik leg net de pen neer.
Hahaha. Dat was ik.
Wist de originele topic titel niet meer.
Mannen, laat die titel en het topic gewoon staan.
Gefikst.
Dit.
Interessant…
Heel interessant…!
Je hebt gesproken!
Gefeliciteerd met je 10.000 volgers.
Hahaha, gooi die deur maar weer open. De rust was net wedergekeerd
Ondertussen moet ik het doen met een account dat het moet hebben van symmetrie, maar precies dat vandaag weer niet heeft😘
Gefeliciteerd met de mijlpaal @RLC
*al heb ik zelf helemaal niks met Instagram.
**Levert het nog wat op?
De content van achickenwristsdelight verdient 10k volgers. Die man heeft de afgelopen 2 jaar dagelijkse, gevarieerde en échte kwaliteitsposts gemaakt. Echt wel respect voor en leuk om doorheen te scrollen:
https://instagram.com/achickenwristsdelight
Dikke aanrader!
Mooie close-up foto’s, maar ook veel van hetzelfde en met name van twee Fortis horloges. Een in het zwart en een in het wit.
Hè bah.
Super leuk allemaal en wanneer je er waarde aan hecht mag je hier uiteraard trots op zijn.
Maar
Zo een uitgestippeld ritme, maakt dit niet dat je een dienaar bent van je eigen account ?
Dat meer en meer volgers ook werkelijk het doel zijn?
Mag, tuurlijk alleen voor mij niet geheel te begrijpen .
Ik zelf doe maar wat, deel graag plaatjes, soms betere soms mindere kwaliteit.
Vind plaatjes delen gewoon leuk en maak me niet zo druk om wat populair of juist niet populair gaat zijn.
Als ik het plaatje leuk vind gaat tie online
Ik heb geen ritme qua hoeveelheid per dag of week of…
Dat is toch veel prettiger ???
Op naar de 15k
Doe ik ook. Ik maak best mooie foto’s al zeg ik het zelf en vind het leuk om ze erop te zetten. En wat met die blokken/compositie te doen. Ik post gewoon twee keer per dag. Vaker vind ik niet nodig.
Da’s al 100% meer variatie dan enkel zwart.