Life above and beyond 10K

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

1 like

Ik heb geen mooie billen dus helaas…:rofl:

3 likes

Nog beter, dan maak je er een body positivity plaatje van. Die krijgen evenveel likes

I think I will stick to awesome watch content. Thanks :sunglasses::+1:

2 likes

Dat is omdat de volgers denken “huh, deze foto heb ik vorige week toch al geliked?”

Ik ben du wotsch bri gay’d (zoals @anon50762135 zou zeggen) in het begin ook gaan volgen, maar ben na 2 likes opgehouden. Want er is, tot de IWC kwam (well done Ralph!), niks bijzonders te zien.

Ralph, een bericht aan jou, als je wat leukere composities er tussen door gaat gooien, beloof ik om weer een keer te liken.

2 likes

Ik zeg, DOEN :+1:

Dat is het. Me2.

10K volgers is :sunglasses: Cool. Maar hoeveel ontvolgers loopt Ralph mis.

Ik zei het al eerder. Quantity over quality.

:crazy_face:

1 like

Achja haters gonna hate. Ik heb er een hoop lol mee. En heb afgelopen jaren tientallen mensen over de hele wereld geadviseerd over hun eerste ‘echte’ horloge aankoop. Gelukkig zijn er ook een hoop mensen enthousiast en positief. :+1:

3 likes

Tof toch!

Er zijn mensen die daar hun brood mee verdienen. :+1:

:joy::+1:

Ik haat niet.
Maar het is saaaaaiii.
En als ik geen verstand van horloges had zou ik ook advies vragen aan een Rolex eigenaar.
Nu weet ik beter. Ik ben een Rolex eigenaar :joy:

1 like

Die ken je nog wel. :joy: @Schoen

15 likes

Ik heb het vervolg nog. Maar ik las iets over een kort lontje. Dus laat m maar even gaan.

1 like

Lijkt mij het beste. Het rijmt dan wel op kontje, maar toch.

1 like

Wat is een echt horloge ?

2 likes

WOW een “echt horloge” adviseur. Ik zou er je werk van maken. :joy::joy:

1 like

Een horloge dat voor de kopende partij als een mijlpaal wordt ervaren en horloge om bij stil te staan. Kan voor de een 500 euro zijn en voor de andere 10k. Zit geen prijs aan.

1 like

Dat is wel waar.
Het wordt eigenlijk alleen maar minder. Geen gein.
Wie herinnert zich niet zijn eerste ‘echte’ horloge… dat gevoel kwam nooit meer terug. Het gevoel van mijn tweedehands Breitling Shark Quartz van 750 euro is nooit meer geëvenaard. :pray:t2: En als ik hem nu zie… vind ik er niks meer aan. Stomme hobby. :sob:

7 likes

Ja best wel. :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Life vanuit de werkplaats? Wat is deze? :joy:

1 like