Dan moet je natuurlijk vooral een JLC kopen.
GS is de koning wat betreft kwaliteit en afwerking op ALLE merken in prijs kwaliteit verhouding.
Er is geen beter horloge mbt vakmanschap en heritage voor wat je betaald.
Als je echt een liefhebber bent durf je dat te erkennen
Anders bent je een snob 🥳
Je dacht ‘ik breng het effe voorzichtig’?
Haha ja maar het is gewoon zo
Ik vind alle rolexen, ap’s , pateks ook geweldig hoor.
Maar wil je een bizar goed horloge met sublieme afwerking en techniek, misschien wel beter dan de Zwitsers is er niets anders dan GS voor het geld. Dan mag je bij de andere wat meer meenemen
Ik ben het wel met je eens. Maar totdat GS hun automaten wat dunner krijgt ontworpen/gefabriceerd en een snelverstelling introduceert, blijft een sport GS voor mij voor erbij en niet goed genoeg als enige horloge.
Afwerking is inderdaad uniek voor het geld, maar ultieme kwaliteit zou voor mij ook betekenen automatische uurwerken die net zo accuraat, maar dunner zijn. Dat doen anderen dan weer beter.
Dit inderdaad, stel je voor: een snowflake in grofweg 34-36mm
Hmm, ik zei dunner. Kleiner hoeft vaak niet voor mij.
In het verlengde van dunner dan
Da’s dan weer langer…
Absoluut waar. Mijn SBGA293 is prachtig op alle mogelijke manieren maar had gewoon 2mm dunner moeten zijn.
Voorlopig ben ik erg blij met mijn beste kwaliteit/prijs horloge. Zeker op hetzelfde niveau en qua specs een beter quartz uurwerkje.
Wie heeft er nog zo’n commerciële GS nodig.
Als jij toch alleen deze nog draagt kom ik graag een keer shoppen in je collectie.
Hahaha
Nee, ik draag de andere ook nog regelmatig.
Maar waar ben je geïnteresseerd uit mijn collectie😉
"Oh die opmerking was niet voor mij … "
Oh echt ?!?!
Grand Seiko timmert wel weer aan de weg. Ze zijn duidelijk bezig zich te vestigen als ‘premium’ merk.
De eerste Grand Seiko Boutique in Europa is een feit. In Parijs.
Hey, maar dat is wel leuk om met een paar man naar toe te gaan…
GS meeting zou sowieso wel leuk zijn.