Ligt het aan mij of betaalt Grand Seiko bakken vol geld aan youtube watch kanalen

Dan moet je natuurlijk vooral een JLC kopen. :smiley::+1:

5 likes

GS is de koning wat betreft kwaliteit en afwerking op ALLE merken in prijs kwaliteit verhouding.

Er is geen beter horloge mbt vakmanschap en heritage voor wat je betaald.

Als je echt een liefhebber bent durf je dat te erkennen

Anders bent je een snob 🥳

5 likes

Je dacht ‘ik breng het effe voorzichtig’?

:joy:

5 likes

Haha ja maar het is gewoon zo

Ik vind alle rolexen, ap’s , pateks ook geweldig hoor.

Maar wil je een bizar goed horloge met sublieme afwerking en techniek, misschien wel beter dan de Zwitsers is er niets anders dan GS voor het geld. Dan mag je bij de andere wat meer meenemen

2 likes

Ik ben het wel met je eens. Maar totdat GS hun automaten wat dunner krijgt ontworpen/gefabriceerd en een snelverstelling introduceert, blijft een sport GS voor mij voor erbij en niet goed genoeg als enige horloge.

Afwerking is inderdaad uniek voor het geld, maar ultieme kwaliteit zou voor mij ook betekenen automatische uurwerken die net zo accuraat, maar dunner zijn. Dat doen anderen dan weer beter.

5 likes

Dit inderdaad, stel je voor: een snowflake in grofweg 34-36mm

1 like

Hmm, ik zei dunner. Kleiner hoeft vaak niet voor mij.

2 likes

In het verlengde van dunner dan :stuck_out_tongue:

1 like

Da’s dan weer langer…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Absoluut waar. Mijn SBGA293 is prachtig op alle mogelijke manieren maar had gewoon 2mm dunner moeten zijn.

1 like

Voorlopig ben ik erg blij met mijn beste kwaliteit/prijs horloge. Zeker op hetzelfde niveau en qua specs een beter quartz uurwerkje. :wink:

Wie heeft er nog zo’n commerciële GS nodig. :upside_down_face:

9 likes

Dan… ben ik maar een snob :joy::rofl::joy:

1 like

Als jij toch alleen deze nog draagt kom ik graag een keer shoppen in je collectie. :wink:

1 like

Hahaha
Nee, ik draag de andere ook nog regelmatig.
Maar waar ben je geïnteresseerd uit mijn collectie😉

1 like

"Oh die opmerking was niet voor mij … "

:joy:

1 like

Oh echt ?!?! :grin:

1 like

Grand Seiko timmert wel weer aan de weg. Ze zijn duidelijk bezig zich te vestigen als ‘premium’ merk.

De eerste Grand Seiko Boutique in Europa is een feit. In Parijs.

5 likes

Hey, maar dat is wel leuk om met een paar man naar toe te gaan…

3 likes

GS meeting zou sowieso wel leuk zijn.

6 likes

Die valsspelers van Casio hebben er ook plezier in (de Oceanus komt ook opvallend vaak omhoog de laatste maanden).
Maar die laten de kast door Seiko maken en met een radio-ontvanger is er weer geen HAQ nodig.

1 like