Ligt het aan mij?

Deze dus…

5 likes

Shogun. Very nice. :ok_hand:t3:

Ik wil hem niet zien, ik wil hem niet zien… ok, wat kost deze? :wink:

1 like

Zeer herkenbaar dit gedrag: guilty! :blush:
Mogelijke oplossing? Je grail kopen en snel een andere hobby zoeken die veel tijd kost en weinig geld :grin:

We zijn allemaal ziek hiero.
Als ik thuis een pakketje heb ontvangen zonder dat de rest van het gezin ervan weet dan heb ik die avond de nieuwe klok om de pols.
Ik zit dan de hele tijd nonchalant met mijn arm nonchalant op de bankleuning te hangen en kijk televisie. Hoewel, ik zie niets maar zit de hele tijd te gluren op mijn nieuwe aanwinst.
Dat valt op. “oh, heb je weer een nieuwe?”, is het dan?

2 likes

Proficiat! Topper.

Haha true, maar ik groei steeds meer naar de Breitling. Het is een superklok en zit
heerlijk om de pols.

Ik zou het nu niet meer willen namelijk.

1 like

Ook geen duidelijk teken als het gaat om te stoppen met aankopen: het doosje bewaren waarin de jongste binnenkomer heeft gezeten zodat je dat vervolgens zelf weer kunt gebruiken :smirk:

1 like

Herkenbaar!

1 like

Good for you :+1:t3:

Maar je mag alrijd een aanbod doen :smiley: :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue_closed_eyes: :wink:

1 like

Wat je zou kunnen doen, is een gek blogje maken. En daar dan spitsvondige stukjes over het flippermateriaal schrijven. Dan ben je ineens geen liefhebber met een probleem, maar een hippe blogger.

Andere oplossingen zijn er niet. Sorry.

2 likes

Nee, je hebt “de ziekte”. Misschien helpt dit, maar ik weet het niet zeker.

3 likes

Ik ben net van 6 klokken naar twee stuks gegaan. Ben al het hele weekend niet te genieten.

Gelukkig komen er komende week weer twee binnen.

4 likes

Wat komt er?
De Sinn 556LE blijft?

Absoluut, die gaat nooit weg. Heb impulsief een Sinn 104 en een SNZH55 besteld.

1 like

A of I?

Dacht dat Flipperitus al heel wat jaartjes eerder hier op het forum onder die naam werd vastgesteld. Mogelijk is die term onder @dreski ontstaan. Maar het zou heel goed nog iemand anders kunnen zijn.

Feit blijft dat ik er erg veel last van heb.
Maar zo leuk af en toe een andere klok!

1 like