Ja, ik lees mee
Ja vond het oprecht een gaaf ding!
Ik hoor net dat ze eerdaags ook in 't Gooi te bezichtigen zijn, dus ik ga ze ook even bekijken. Ben erg benieuwd want vanaf de foto’s ben ik zeker ook enthousiast!
Volgens mij moeten we gewoon een keer met een groepje horlogegekkies bij elkaar komen en, onder het genot van een lekker Italiaans wijntje en wat Italiaanse bites, rustig eens wat mooie Ligures bepotelen. Spreekt mij, met m’n Italiaanse roots, sowieso wel aan!
Nou ja, moeten de mensen van Ligure maar 'ns over denken. We horen 't wel, toch? Wat zeg jij, @junior?

Volgens mij moeten we gewoon een keer met een groepje horlogegekkies bij elkaar komen [et cetera]
We horen 't wel, toch? Wat zeg jij, @junior?
Ik zeg: je valt in herhaling!
Want ûh, die oproep deed je een paar uur terug ook al …

Maar volgens mij zou het sowieso voor Ligure goed zijn als een heleboel horlogegekkies er in ieder geval eens een in handen hebben gehad. Ik zeg tijd voor een leuke Ligure event/GTG! @LigureWatches, lees je mee?
Een borrel met horlogegekkies is trouwens altijd een goed idee!
Ja, ik zit inmiddels lekker aan een Italiaans wijntje. Misschien komt 't daardoor.

Een borrel met horlogegekkies is trouwens altijd een goed idee!
Ja, toch?!

bepaalde uurwerken ‘goedkoop’ aanvoelen
Ja dat is wel waar. Al zie ik de wijzers van m’n BB Pro ook wiebelen bij het verzetten van de urenwijzer.
Schijnt te horen, maar vind ik ook goedkoop overkomen, terwijl het niet het minste uurwerk is.

of de datum netjes om 00:00 verspringt.
Dat is ook wel belangrijk idd. Seiko is daar niet zo goed in
Prima plan en dat kunnen we best dit najaar op een mooie lokatie organiseren. Zorgen wij voor de horloges, de wijn en de aceto (voor de liefhebbers)

aceto
Geen idee wat dit is maar als ik het Google kom ik uit bij azijn.
Dus de zeikers mogen ook komen …
Er zijn altijd mensen meer van azijn houdend van wijn
Nu al zin in!
Off topic en reviews.
Graag verdere initiatieven in off topic bespreken.