Ligure Watches: de foto's

Mee eens.
Uiteindelijk is er een uniek en eigen horloge ontstaan, daar is het ons om te doen geweest.
Dat spreekt iemand aan, of niet. :blush:

1 like

Ik kan je vertellen dat zij ze inmiddels allemaal hebben gezien en nog steeds erg enthousiast zijn :upside_down_face:

1 like

Hahaha. Als dat jou helpt je horloges te verkopen is dat mooi voor je. Verder is het toch echt van heel geringe waarde.

1 like

Blijf ons volgen :wink:

Dat sowieso

1 like

Update: sinds enkele dagen heeft Horloge.nl Ligure horloges in het assortiment.

8 likes

Ben de beroerdste niet…

2 likes

Heel tof, en ik wens Pieter en consorten het allerbeste toe! Ik zou alleen wel oppassen met dergelijke reclame uitingen van bedrijfsmatige accounts.

1 like

Mooie foto.

1 like

Leuk om zien dat alles mooi op zijn plooi valt.
Een nieuw merk gemaakt door liefhebbers (en voor liefhebbers) heeft steeds een grote meerwaarde dan iemand die snel wilt cashen met standaard troep. Je ziet dat met elk detail is rekening gehouden :ok_hand::+1:

2 likes

En het lijkt heel goed te lopen! Er is zelfs al een bestseller.

Edit: sterker nog, drie van de vijf horloges zijn dit…

1 like

Wel jammer dat op de eerste foto van het blauwe GMT horloge de GMT-wijzer ontbreekt.

1 like

Gaat wel iets goed mis met het gephotoshopt bij de kroon, of zit er nog een kroon achter?

4 likes

Jammer ook dat op alle foto’s de minutenwijzer net over de 8 minuten staat (10.08u) en de secondewijzer al bijna driekwart rond is.

4 likes

Dankjewel Twan.
Mee eens. Wij gan er vanuit dat serieus geeinteresseerden ons wel weten te vinden. Het delen van een commerciele link zou niet mijn keuze zijn geweest.

2 likes

Dankjewel.
We doen ons best om er iets moois van te maken.

1 like

Dank voor de support.
Passie, vriendschap en liefde voor het vak staan aan de basis van waar we de afgelopen anderhalf jaar mee bezig zijn geweest. Het is een geweldig om deze reis te ondernemen. De bestemming is nooit het doel geweest. En voor de rest gaan we het de komende tijd allemaal meemaken. We hebben tijd, geen haast.

2 likes

Dankjewel Arend!

Je bent de winnaar van ‘het zoekplaatje van de week’
Als je mij in een privebericht je gegevens stuurt, dan ontvang je een leuke Ligure-gadget :sunglasses:

3 likes

Wat een leuke geste. Mag ik de nummer 2 van de week nomineren voor deze prijs? :partying_face:

1 like

Het is lastig te beoordelen wat voor een ander het vertrekpunt was/is.
We weten wat ons vertrekpunt is en waarom we dit doen. Tot nu toe halen we er erg veel plezier uit en vinden we de interactie met de doelgroep leerzaam en boeiend. De betekenis achter het Italiaanse gezegde ‘Il tempo é galantuomo’ is niet voor niets gekozen :wink:

1 like