Ligure Watches: de foto's

Ik vind het scherp van je!
Je wilt niet weten hoeveel mensen het niet hebben gezien :smiley:

Dat is best een eervolle vermelding waard @Arend
Het is inmiddels aangepast, dank!

1 like

Waar zou jij hem hebben gezet?

Minutenwijzer dichterbij de 9. Of de secondewijzer zo’n 30 seconden terug (maar dan te druk denk ik).
Maar is kleinigheidje, meesten zien het niet.

1 like

terechte opmerking van je en ook iets waar we over nagedacht hebben.
We vonden het inderdaad iets te druk worden dan. De zichtbaarheid van het logo op de wijzerplaat speelde hierbij ook nog een (kleine) rol.

1 like

Kan natuurlijk niets zeggen over de kwaliteit maar het ziet er best geinig uit. Het heeft wel iets vernieuwends voor zover je dat überhaupt nog kan verwezenlijken.

1 like

Dat is inderdaad een bijna onmogelijke opgave; iets volledigs nieuws verwezenlijken.
Het lijkt altijd wel ergens op, of niet.

Het is denk ik voornamelijk geïnspireerd op wat we zelf mooi vinden en zouden kopen/dragen. Met oog voor detail en getracht om de kwaliteit standaard zo hoog mogelijk te leggen. In de eerste serie GMT’s maken we gebruik van de ETA2893. Een betrouwbaar en goed uurwerk. tezamen met de sluiting zijn dit de enige ‘standaard’ onderdelen. De rest hebben we zelf ontworpen en laten ontwikkelen en produceren.

Want? Je laat ze maken om te verstoffen in het magazijn?

tip: zorg dat links op de eigen site naar de juiste commerciele pagina leidt.

2 likes

Wij denken dat er andere manieren zijn om te voorkomen dat ze ‘verstoffen in het magazijn’ en dit niet de plek is om dat te doen. Nu scheelt het ook dat ons magazijn stofvrij is…

1 like

:sunglasses:

2 likes

:grimacing:

3 likes

Wat foto’s al doen.
Op deze ziet de ligure er toch wel vet uit. Nog steeds fan van de witte gmt :heart_eyes::ok_hand:

10 likes

:slight_smile:

3 likes

Leuke oplossing voor het datumvenster :+1:

6 likes

Productietechnisch een behoorlijke uitdaging.
Maar… Het is gelukt :blush:

3 likes

Alsjeblieft @Petteflet

12 likes

En zo kom je ze ineens weer tegen!

7 likes

Wat vreemd dat Rob van Monsterwatches helemaal niet genoemd wordt in dit artikel. Dat was toch een samenwerking?

Edit: ja kijk:

https://www.monsterwatches.nl/ligure/

1 like

Laatst ergens gelezen dat hij zich had teruggetrokken uit de project.

2 likes

Ah dat zou het eea verklaren. Vreemd dat het nog op zijn website staat dan. :man_shrugging:

1 like

Die witte is zeker leuk, maar te groot en geen quartz…voor mij dan :innocent:.

1 like