lijst met gestolen horloges in maastricht

hier een lijst van de gestolen horloge bij burger in maastricht;
gestolen horloges

14 likes

Wat een lijst…

verschrikkelijk

Heel triest dit :cry:

:persevere:
Hopelijk vallen ze snel door de mand!

1 like

Mijn hemel dat is een beste lijst zeg :persevere:

Dat is inderdaad nogal een lijst, het is gewoon wachten tot een van die serienummers ergens opduikt…

Ongelofelijk dat dit nog allemaal gewoon in vitrines lag :flushed:

2 likes

Wow, verschrikkelijk zeg.
Wat een lijst… Ik hoop dat ze dat tuig snel oppakken.

Het was een alleraardige collectie, vraag mij dan toch af of het pand niet beter beveiligd zou moeten zijn of eerder actie vanuit de beveiliging had moeten plaats vinden.

Deze lijst is nu actueel maar weer vergeten over 6 maanden, wat gebeurt er wanneer iemand ooit ergens zo’n horloge koopt op de gebruikte markt en een service laat uitvoeren?
Dan wordt waarschijnlijk ontdekt dat het een gestolen exemplaar is, ben je dan alles kwijt ondanks je er gewoon voor betaald hebt?
Kan je ergens de serienummers laten controleren of deze gestolen zijn?
Je zal het maar treffen dat je een van deze horloges hebt gekocht (alle zijn meerdere duizenden euro’s waard) en achteraf blijkt dat jouw grail gestolen is :scream:

Daar gaan we weer voor de 26e keer…:weary:

7 likes

Wel handig dat die lijst op alfabetische volgorde is :thinking:.

Dat maakt het checken een stuk makkelijker mocht een van items via een openbaar verkoopkanaal worden aangeboden…

Mss dat TS dat kan/wil terugkoppelen aan de bron vanwaar hij de lijst heeft verkregen?

2 likes

lijst staat op hun website, niet meer en minder

2 likes

Wellicht terug te koppelen via een algemeen e-mailadres zoals info@ oid?

Goed plan. Wat let je?

2 likes

Ik heb hier enkel scherm foto van de lijst. Vandaar vraag/verzoek aan TS.

Wat een nachtmerrie :cry:

Ik ben er altijd van uitgegaan dat misdaad niet loont maar dat dit allemaal kan in Nederland, en hoe moet je dit dan ĂĽberhaupt beveiligen

//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net

Echt niet normaal wat een klootzakken.