lijst met gestolen horloges in maastricht

Het zal toch niet…?

Panerai Luminor Power Reserve
€ 199,00

Zie geen nummer wat overeenkomt, maar doordat het niet op alfabetische volgorde staat is dat ook aardig lastig zoeken.

Verkoper beweerd dat de foto’s zijn gemaakt van het horloge dat verkocht word. Ik ben geen Panerai expert maar zonder het uurwerk te zien ziet het er wel heel goed uit.

Jeetje, wat een waslijst. Zou handig zijn als er een internationale website zou zijn, waar je makkelijk eenvoudig een gestolen/verloren horloge kunt aan-/afmelden, en kunt opzoeken. Bv door middel van merk en vervolgens serienummer.

Maar balen voor de juwelier.

1 like

Zelfs de boeven zullen het niet voor dergelijke bedragen van de hand doen.
Dit gaat vermoedelijk om namaak.

Heb het zelf eens meegemaakt dat een gestolen iets voor een belachelijk lage prijs verkocht werd. Hoe ik dat weet? Een splinternieuwe elektrische fiets van mn oma die gestolen was werd zo dezelfde dag nog op marktplaats aangeboden.

150×(gemiddeld) 300= toch wel €45.000

Versus 1.3 miljoen. Yeah right :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

lijkt me heel erg stug, kreeg je alleen de band voor;)

Ik ben ook geen Panerai expert maar als dit een replica is wat het vermoedelijk is dan vind ik het eng hoe dicht het in de buurt komt :exploding_head:

1 like

Ik weet het verschil maar vergeet niet dat ze wel 150 horloges kwijt moeten, alles kan. Sta niet meer versteld van sommige dingen tegenwoordig.

dan zou je echt het bedrag wat omhoog pompen, toch?

Ja of je denkt ik verkoop het voor een prijs zodat mensen denken dat het namaak is. Verkoop je sneller dan een gestolen horloge.

Denk dat die lui vast wel contacten hebben die het in het buitenland beter kwijt kunnen dan voor 200 ofzo op marktplaats.

9 Pagina’s… Pijnlijk en tragisch dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. Hopelijk wordt de juwelier gecompenseerd!

Zie dat een zelfde type als door mij aangeboden JLC ook op de lijst staat.

Voor de goede orde, dit gaat dus NIET om het bij Burger gestolen exemplaar!

Ik denk het ook :thinking:

Ik zou graag na een vakantie in China, Turkije etc graag wat horloges aan je willen verkopen :wink:

Maar ze worden idd steeds beter nagemaakt. Maar niet alleen het horloge, zelfs doosjes en documenten werden/worden nagemaakt. Kan me een foto herinneren van een namaak Breitling met een heel scala aan toebehoren.

1 like

Ja, als iemand hard om cash staat te springen gebeuren er wel es rare dingen. Maar vergeet niet horloges niet bederven. Dus je zou ze rustig in de kast kunnen leggen, om ze over een jaartje of wat wanneer de meesten deze kwestie zijn vergeten pas aan te bieden.
Bovendien zijn er ook ‘relaties’ die ze wel willen hebben.

1 like

Precies, zo denkt iedereen.
Als ik een dief was zou ik daarom juist andersom gaan denken.

//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

2 likes

ctr+f werkt prima in PDF…