Haha wel heel apart om daar in zo’n topic reclame voor de gaan maken
Het nummer wat te zien is op deze Panerai, staat niet in de lijst van Burger. Wel nummers die aardig in de buurt komen, maar dat telt niet.
Je kan prima zoeken in een pdf, handiger nog zou zijn als je via google eea zou kunnen vinden, maar een willekeurig ref-nr mét merk geeft helaas nog geen hit op dit document.
Ik ben geen expert in IT, maar zou platte tekst op een website makkelijker te vinden zijn?
There’s no such thing as bad publicity
Maar even zonder gekheid, leek mij toch goed om even te vermelden om iedere schijn te voorkomen. Advertentie heb ik nul ook nog eens geplaatst op dezelfde dag van de roof (hoewel ik advertentie een dag eerder ook al had geplaatst maar die is verwijderd door mod).
In de tekst van de advertentie op MP staat: exact op maat en gewicht=nep, maar dat wisten we toch al?
Ben je wel een dief van je eigen portemonnee…
Best wel veel op voorraad geweest…
mailtje gestuurd MP; geeft aan fake
Misschien niet handig maar wat ook niet handig is, is dat je blijkbaar niet op de hoogte bent dat je met crtl-f gewoon kunt zoeken
Laat maar…
Waarom zou je iedere schijn moeten voorkomen? Als jouw horloge eerlijk is, is er geen probleem lijkt me.
Dit lijkt een beetje op adverteren in het verkeerde topic.
Nee hoor, deze verkoper heeft vaker replica’ s.
Hier dacht ik dus ook aan. zowel een pand beveiligen als het world wide web zijn niet de sterkste kanten. Leuk zo een pdf bestandje, maar inderdaad onvindbaar voor zoekmachines.
Handige lijst… fijn ook dat deze op een duidelijke volgorde is en ook via Google te vinden is.
Bizar wat een lijst! Dat is gewoon pakken-wat-je-pakken-kan geweest. Vaak wordt er gestolen op bestelling, maar zelfs ik heb niet zo’n wishlist…
Horloge is inderdaad eerlijk en leek mij goed om nog even te benadrukken omdat het geen horloge is dat dagelijks voorbij komt en advertentie ook nog eens in zelfde periode als roof is geplaatst.
De achterliggende gedachte heb ik nu wel voldoende toegelicht dus iedereen mag er verder het zijne/hare van denken.
oud nws
Dit draadje maar meteen weer richting off-topic doen…?
Zodra je een incorrecte mening ziet, gelijk ingrijpen ja !