Best nog een paar aardige horloges tussen de bergen van incourante zooi.
Aiiiiiiii !!! Dat is ZUUR
Is dat zo???
Want dat zou niet best zijn
Dat is toch alleen wanneer je een horloge zonder papieren etc koopt??
Ik denk dat de horloges zónder papieren zijn gejat namelijk
Ik bedoel uiteraard in de kluis, in de nacht en na sluitingstijd.
Maar dat snap een slimme lezer wel.
Na mijn eerdere goedbedoelde hint aan TS om dat door te geven aan de firma Burger (waarover ik uiteraard enkele voor de hand liggende zeurberichtjes voorbij zag komen van enkele leden), heb ik daarover met de familie Burger contact opgenomen toen ik weer achter de pc zat.
Die reageerde bijzonder snel (en vriendelijk ondanks het drama) en dus staat er nu ook een alfabetisch gerangschikte lijst op het web.
Kleine moeite, groot plezier. Hopelijk is het een bescheiden bijdrage aan het terugvinden van de buit buit en/of daders.
Dit zijn geen prutsres en weten precies wat ze doen. Je kunt er wel vanuit gaan dat ze de boel op voorhand al “verkocht” hadden of dat het in opdracht is. Dit is volledig georganiseerd en zijn ergens ver weg al op de markt waarschijnlijk.
Triest voor Burger maar de enige kans is dat er ooit nog een enkel exemplaar terug wordt gevonden. En hooguit dat de inbrekers nog is gepakt worden maar van de buit niks meer terug vinden.
Althans dat is te verwachten als je ziet hoe het geheel is verlopen.
Beloning is 100K, wellicht helpt dat.
Burger had blijkbaar ingeschat dat het risico klein was.
Wellicht een gewiekste inbrekersbende die zeer goed voorbereid waren en de zwakste plek hebben uitgezocht om binnen te geraken.
Zou je denken???