Ik vond onderstaand lijstje (link) op de webpagina van Quote met “Klassiekers waar je nooit op raakt uitgekeken”
Nu vind ik dit dat de artikelen van deze uitgever wel een kwaliteitsimpuls verdienen , dus mijn vraag is:
Welke klassieker ontbreekt er voor jou aan deze lijst?
Voor ons horlogegekkies heeft de term ‘klassieker’ een andere betekenis. Ze bedoelen inderdaad horloges met een klassiek ontwerp. Maar ‘dress watches’ is nu eenmaal geen Nederlands begrip.
Zijn zo’n uitspraken zoals "met alle respect … " dan waat je dat er weinig respect volgt
Persoonlijk raak ik op de meeste horloges wel uitgekeken. Ik dacht dat ik nooit m’n speedmaster ging verkopen. Wrong. M’n seiko spb051 … wrong! En zo gaat de trein maar door en door …
Op zich een leuk topic, alleen is het “beginlijstje” op zijn minst discutabel. Of niet samengesteld door een wis. Er missen gewoon teveel echte klassiekers en er staan modellen op die er juist totaal niet in thuis horen. Anyways, ik heb een week geleden een Cartier Santos 100 binnengehengeld, dat is ook wel echt een klassieker.