LIJSTJES! Mooiste NA van 2020 (en hoeveel)?

Mooi topic en blij dat ik niet de enige ben met wat meer NA’s. Heb een jaar of 5 geleden veel verkocht maar was dit jaar in de the mood dus heb weer flink wat terug gekocht aan horloges…zal de foto’s gaan opzoeken…

1 like

Ik weet het ook niet, ik ben volgens mij altijd al wel gefascineerd door oude dingen. Ik draag die zakhorloges eigenlijk nooit, maar vind het prachtig om te zien dat die oude stukje vakmanschap nog lopen na zelfs 100 of 150 jaar. :blush:

1 like

Mooi die Molnija. Nooit van gehoord maar een stijlvol horloge…
Is die plaat zo blauw of is dat de lichtval?

Idd, de plaat is maagdelijk wit.

1 like

Uit:

!

In

13 likes

In December 2019 een Explorer gekocht, deze was de eerste die vertrokken is…

Vervolgens aangeschaft:

• Swatch Club 30th anniversary
  • SwatchXYou London Edition
  • Omega Pre-Bond (sold)
  • Rolex GMT 16710
  • Rolex 1002
  • Swatch ‘Serious Action’ Tatham & O’Sullivan
  • Casio G-Shock Bamford Edition
  • Casio G-Shock DWE-5600CC-3ER
  • Omega Speedmaster 40th anniversary
2 likes

Wat een jaar was t! Maar de mooiste vondst is de perfecte gohst datejust met doos en papieren!

11 likes

Slechts twee dit jaar; een nieuwe zomerse Squale 30 Atmos en een Heuer Camaro uit ongeveer 1970 waar ik even naar op zoek geweest ben.

14 likes

Best wel wat gekocht en verkocht, maar dit is toch wel de meest speciale

8 likes

Na al die nieuwe aanschaffingen, niet meer.

Het jaar begonnen met de aankoop van een Speedmaster. Een horloge welke ik al twee keer in bezit heb gehad, waarvan 1 model met moonfase. Ondanks het feit dat dit echt een iconisch horloge is bleef de onrust bestaan😬

Na een maand ging de Speedmaster in de verkoop en al snel viel mijn oog op de Breitling Navitimer, precies zoals ik hem het mooist vind. Dit model heb ik ook al twee keer eerder in bezit gehad, je zou toch verwachten dat je niet drie keer hetzelfde horloge koopt. Echter toch gedaan en na bijna 20 jaar horlogeflipperen durf ik te zeggen dat deze een blijvertje is…:v:t3:

Denk ik…

11 likes

In-uit:

In:

110000% is de GS SBGV245 de mooiste. Op naar 2021 :smile:

14 likes

Lekker man. Die vertex en sbgv245 blinken echt uit.

1 like

Aantal horloges weg gedaan afgelopen jaar.
Aantal aangeschaft en weer weg gedaan.

Maar onderstaande twee mogen voorlopig blijven, daar raak ik voorlopig niet op uitgekeken.

18 likes

In en uit

In

Deze laatste 2 zijn wel echte blijvertjes. Ik hoop het in 2021 iets rustiger aan te doen en mijn collectie klein te houden met mooie pieces. Ik zou wel graag nog een OP41 in het groen willen toevoegen of een Explorer 1 39mm.

7 likes

Uit:

In en uit:

In:

14 likes

Thanks! En dan te bedenken dat ik die vertex eruit wilde gooien voor die BB. Had daar waarschijnlijk achteraf vierkant spijt van gekregen :see_no_evil:

2 likes

Ho ho, niet doen man :laughing:

Die BB is gaaf maar jij hebt zoveel uniek spul, dat ding houdt het geen maand vol bij jou. :joy:

1 like

:grin:

We gaan het zien. Weinig no-date 39mm allround duikerts te vinden vooralsnog. Denk eerder dat er volgend jaar een kistje bij komt :joy:

1 like

Is die Sarb’achtige een Sur309p1?