LIJSTJES! Mooiste NA van 2020 (en hoeveel)?

Dit jaar mijn interesse in horloges gaandeweg uitgebouwd (thanks HF :smile:).
Van een leuke Seiko 5

Naar een gave Certina;

Naar uiteindelijk mijn favoriete OBCPD;

Allen bedankt voor alle begrip en enthousiasme welke ik thuis zo mis voor deze hobby :smile:

12 likes

Leuk om hem weer te zien. Fijn dat hij nog bevalt!

1 like

Uit

In

7 likes

A23322 prachtige blauwe plaat met het oude Breitling logo😍

1 like

Wat maakt deze horloge in jouw ogen speciaal? Toch 2 keer verkocht en nu een derde keer weer gekocht…

Binnen voor de Kerst
Tropic bandje lag al een tijdje
Maakt het groene setje af

12 likes

Nummer 1!

Nummer 2

Nummer 3

Nummer 4 ( allebei gekocht in 2020)

Nummer 5

Toch nog wel een goed jaar!

11 likes

Die integra op achtergrond ook van jou?

1 like

Nee, van iemand uit mn straat. 540.000 kilometer op de teller😬

2 likes

Hou gewoon van oude Japanese autos. Vooral zoiets type R met vtec enzo

Ai where to start…

Ik kom op 12, eentje per maand blijkbaar… 4 van de 12 zijn alweer weg.

19 likes

Ik ook dus herken het direct👍

1 like

Vliegende start van horlogeliefhebberij. Het idee van 2 vaste horloges en 1 wisseltrofee in de collectie is al aardig losgelaten.

Mooiste aankoop onlangs hier, erg gaaf horloge in het echt:

10 likes

Dit was mijn eerste jaar als forumlid en als ik zo terug kijk op allen aankopen dan is het wel een bizar jaar geweest. Een paar van de NA’s is ook alweer vertrokken. Ik ben erg blij met mijn huidige collectie, maar mijn doel voor 2021 is toch wat minder aankopen te doen en de collectie in ieder geval niet uit te breiden. Ik wil wel alle horloges eens in de zoveel tijd polstijd kunnen geven. :blush:

18 likes

Jij gaat lekker als dit je eerste jaartje HF was :sweat_smile: zitten hele gave dingen tussen :ok_hand:

Sodemieter, bijzondere exemplaren en bizarre combinaties… Die G-Shock vlak na de Junghans :scream:
Voor echt elke stemming een horloge…

2 likes

Dank je!! Daarom hoop ik het komend jaar iets rustiger aan te doen. Het is weer de tijd van de goede voornemens hè.

Overigens had ik voordat ik me aanmeldde op het forum ook wel wel wat horloges maar daar heb ik het merendeel van verkocht om deels deze nieuwe aanwinsten te kunnen financieren. :grimacing:

1 like

Merendeel wat ik heb is dressers, omdat ik 5 dagen per week een pak draag voor werk. Maar voor mijn vrije tijd wil ik ook wel wat leuke horloges! Dan is een chronograaf, duiker, etc. leuker om te dragen!! Ik denk dat ik met mezelf ga afspreken dat als ik nu nog een nieuw horloge wil er eerst één uit moet en me beetje aan categorieën te houden. Dus pas een nieuwe chronograaf als een oude verkocht is.

2 likes

Ik ben de afgelopen jaren van continu 5 a 6 horloges naar wat minder gegaan, zo’n 3 a 4. 2 in het wat lagere segment en 1 a 2 in het hogere. In de laatste categorie had ik alleen mijn Panerai nog aan het begin van het jaar.

Dit is de vaste waarde Panerai:

Om een sportieve tegenhanger te hebben op staal, kocht ik er dit jaar eerst deze bij:

Een heel mooi horloge, maar op de een of andere manier te netjes en niet sportief genoeg voor mij.

Daarom overgestapt op deze:

Die een tijdje gehad, maar dit was natuurlijk wel het andere uiterste. Toen kreeg ik de Tudor Black Bay blue nog weer eens onder ogen. En voor nu is dit de perfecte tegenhanger van mij Panerai!

18 likes

Gaaf zeg!! Stuk voor stuk prachtige horloges.

1 like