Grappig die Woodwatch ertussen, die zag ik niet aankomen
Prachtige Sinn met bijzondere structuur op de wijzerplaat
Ik hou er wel van als horloges net even anders als anders zijn. Een woodwatch spreekt me dus zeker aan, maar het aanbod van Zwitserse makelaardij valt erg tegen. Deze kon ik wel voor een goede prijs krijgen inclusief doos en papieren. Ik vind het wel wat hebben!
Begonnen met een Vacheron:
Daarna een grail en de mooiste DD uitvoering (dacht ik maar beviel niet echt dus snel verkocht)
De Vacheron had plaats gemaakt voor een Breguet Marine
En 2021 gaat leuk beginnen met een mooi op maat gemaakte Camille Fournet band voor de Breguet
En in februari of januari deze beauty ophalen
Leuk horlogejaar geweest met wat leuke trips (voor zowel de Vacheron als Rolex naar Oostenrijk geweest) en ik kijk erg uit naar 21 waarbij ik vooral hoop dat alle economische schade rechtgetrokken zal worden. Fijne feestdagen lieve horlogevrienden
Ik zit er ook wel eens naar te kijken, ik heb al een Rock watch, dus een Wood watch hoort er ook wel bij natuurlijk. Maar vaak zijn ze erg slecht of erg duur. Heb er ook weer niet heel veel geld voor over.
Jij hebt wel een mooi exemplaar in elk geval
Voor mij was het een vrij rustig horlogejaar. Het jaar begon met een knaller van Panerai, na heel wat wikken en wegen gegaan voor een PAM 587 LE bij Jaap:
Daarna nog meegedaan met twee kickstarters van Crepas en Draken. Bij de duiker van Crepas kon ik niet kiezen en heb ik zowel de gele als de oranje/zwarte besteld. Afhankelijk van welke ik in het echt het mooiste vind, zal er ook weer een vertrekken.
En deze van Draken:
Op de valreep van het jaar nog gezwicht voor een leuke cartoonwatch:
Voor volgend jaar heb ik een pilot chronograaf op het oog met nog meerdere kandidaten maar met de IWC Exupery als topfavoriet.
Dit jaar duidelijk de keuze voor rolex gemaakt. Bestaande collectie van duikers uitgebreid maar daarnaast toch wel een hele goede keuze gemaakt met de DD green dial. Vanaf nu geen duikers meer erbij maar( wel eraf ) en meer diversiteit creëren in de collectie.
In:
Out:
Niets (grijs vlak) out of iets misgegaan met uploaden?
Nee niets out, kan moeilijk afstand nemen😭 gaat wel gebeuren in 2021
mooi man
Thnx!
Geen grote aanwinsten in 2020, maar wel 3 leuke.
- Icoon sinds 1989 wat je toch moet hebben voor die 10 euro kostprijs nieuw bij Amazon.
- Gewoon leuk, voor als het ooit toch weer Carnaval wordt.
Er is niets uitgegaan.
‘Original Design’ staat er dan op.
Afgelopen jaar was een mooi horlogejaar. Het nadeel van deze hobby is dat je altijd weer iets ziet, wat je mooi vind en bij je vindt passen. Dat zal wel heel herkenbaar zijn.
Ik wens jullie in ieder geval een mooie tijd op het forum, en gezondheid voor 2021…Ik heb in dit jaar vier totaal verschillende horloges in mijn collectie mogen ontvangen. Waarvan ik zelf een favoriet in gedachten heb…welk horloge is jouw favoriet?
- De Connie Globemaster
- De Blancpain Barakuda
- De Rolex Explor.2
- De Rolex YM Everose
0 stemmers
Geweldig man echt
Tag heuer als recente aanwinst, hamilton psr gold halvewege dit jaar en begin van t jaar de Seiko. Volgend jaar staat er maar 1 doel, dat is een Rolex OP. Niets extra’s of andere horloges nog erbij.
En heel erg gaaf kende t merk niet.
Dat is echt divers…
Die Epos!