LIJSTJES! Mooiste NA van 2020 (en hoeveel)?

Schitterende aanwinsten! Ben wel benieuwd wat je persoonlijke favoriet is? Of horen we dat in het nieuwe jaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha bas mijn favo is momenteel ‘raar genoeg’ de connie, en die van jou?

1 like

Voorop gezegd dat ik ze allemaal echt heel mooi vindt, zou voor mij de Yacht-Master denk ik mijn favoriet zijn! Maar ben zelf helemaal in-to rosé goud… Deze sinds gisteren… Maar twijfelde en deels nog tussen de YM en deze.

17 likes

Dat begrijp ik mooi horloge…:wink:

1 like

Fan tas tisch mooi horloge

Gefeliciteerd met deze aankoop

1 like

Ik ben totaal niet into rose gold maar ik moet zeggen, héél mooi

1 like

De Blancpain en de Polar vind ik te groot staan om jouw pols, de Globemaster en de YM zijn allebei gaaf en staan je ook goed. De YM vind ik persoonlijk mooier maar kan het ook begrijpen als je voor de Globemaster zou kiezen :ok_hand::+1:

goedemorgen, bedankt voor jouw reactie. Ik realiseer me dat de foto’s bedriegen; had ze eigenlijk even erop gezet om een keuze voor het horloge te maken, niet of deze esthetisch op mijn pols staat.
Het bedriegende is dat de afstand met mijn telefoon (en soms de macrofunctie) , een vertekend beeld geeft, zeker als ik met de band om de bank druk en het horloge iets omhoog komt. De bakakuda heeft daarnaast ook nog korte lugs waardoor in mijn ogen het horloge ook erg rond toont, echter het is maar 40 mm…dit itt de polar met zijn 42, die idd net aan te groot is voor mijn pols. zal straks een proberen een fatsoenlijke meer in schaalverhouding foto van de BP te schieten, fijne dag!

2 likes

shit man, kon je niet slapen of zo :slight_smile:

Na een jaar een one piece collectie gehad te hebben met de 114060 wou ik wel weer eens iets ernaast.
De speedmaster kwam

En vertrok weer.
Ik heb blijkbaar toch wat een haat liefde relatie met de speedy.
Volgend jaar wil ik eens een vintage exemplaar proberen.

Nadien kwam er een oude bekende terug

De 16610
Kan mijn inziens perfect naast de moderne sub 114060.
Krijgt wel veel minder draagtijd dus of deze er volgend jaar nog zal zijn weet ik nog niet.

Dan kwam er een telefoontje van de AD

De nieuwe OP 124300
En deze is voor mij toch echt wel de mooiste aanwinst van 2020.
Samen met de 114060 met zekerheid een vaste waarde in de kleine collectie.

18 likes

Ik denk dat @sat zijn wekker heeft gezet om bij de Ridders van 3 wilde horen…

https://www.horlogeforum.nl/t/de-ridders-van-3/238308?u=sandy

Aangezien ik geen screenshot zie, is het niet gelukt denk ik :wink:

Yep, ik slaap weinig :+1:

:joy: Niet echt boeiend, zit bij de ridders van 5

1 like

Die had ik ook wel kunnen halen vanmorgen… soms is genoeg gewoon genoeg :slight_smile:

1 like

Een Seiko SKX013 in het midden en de mooiste NA van dit jaar voor mij ligt links in de roll. De Tudor Black Bay 36 in zwart.

Voor 2021 nog een plekje vrij. Wat dat gaat worden weet ik nog niet.

6 likes

:v:

Fijne 2de kerstdag :+1:

Wat een toffe band op die Kamasu. Is dat kurk?

Mijn jaar begon eigenlijk vrij rustig, maar in augustus/september begon het te kriebelen. Ik had een paar jaar dat ik meer naar Omega/Tudor keek, maar ging toch meer neigen naar mijn oude liefde: Seiko’s. Gevolg daarvan: eerst een stoot horloges verkocht en met het vrij gekomen geld op zoek gegaan naar wat horloges die op de verlanglijst stonden, of gewoon koopjes die ik niet kon laten schieten.

vlnr: BSH Seiko Willard, eigen samengestelde Seiko mod, SKX009, PADI Turtle, STO Turtle, Invicta Samurai (heb de handen vervangen zodat ie meer lijkt op de SBDA003), Samurai Grey Dawn, Zodiac Grandrally.

Ook wat 'geïnvesteerd in wat oudjes:

vlnr: A914 van '84, 6309 van '83, 7A38 van '87, 6619 van '67, Kanagawa wijzerplaat mod, maar was/is ook een Seiko.

NA die nog moeten binnenkomen: de KS Gyre Sea Cleaner en Seiko SBEP005

Heb me voorgenomen in 2021 echt rustiger aan te doen, beloof het :grinning:

6 likes

Mooie watchroll ook :sunglasses: van waar heb je hem?

1 like

Die komt van AWCO vandaan in Amsterdam.
Ben eens voor een kek kleurtje gegaan in plaats van lederbruin :yum:

2 likes

Ja ziet er goed uit :grin:

1 like