LIJSTJES! Mooiste NA van 2020 (en hoeveel)?

Moest echt ff terugscrollen in m’n, geheugen voor dit jaar… sommige zijn al weer vertrokken maar t was een tof jaar qua horloges… :upside_down_face::wink:

18 likes

De SD43 afgelopen oktober.

De Explorer in november mogen ophalend ben wel aardig geslaagd dit jaar :slight_smile:

5 likes

Net binnen …

13 likes

Ziet er goed uit. Ik kende het merk niet… Toch wel stevig aan de prijs. Mag ik vragen hoe je op dit model gekomen bent? Maar wel heeeeeel gaaf :ok_hand:

Ah NA gevonden :ok_hand: ga ik even lezen

1 like

De mooiste NA is er slechts 1, en die ziet er als volgt uit:

Het horloge is voor mij een fantastische samensmelting van vintage en modern, van sportiviteit en stijlvol, van plain en geraffineerd. Een prima merk, en wattissiemooi!!
Is ook op een byzondere manier bij mij gekomen dankzij @anon34385602HFH en @Tokes

22 likes

Ik heb in 2020 pas de microbe te pakken gekregen, dus ik spreek van 6 NA’s. Ik vermoed dat er nog wel wat uit zal gaan :slight_smile: voorlopig gaan de HKED, Dan Henry en Vintage Seamaster zeker nergens heen!

9 likes

Het is toch nog gelukt een DateJust te krijgen dit jaar, wederom een horloge met blauwe plaat, maar niet de Azzurro.

Denk van de drie aanwinsten dit jaar, is deze toch wel de mooiste. Helaas nog niet de kans gehad hem te dragen (de band is nog iets te groot afgesteld, zodra de lockdown voorbij is even beter laten afstellen)

13 likes

Wat aardig dat je dat hier zo zegt! Wordt zeer gewaardeerd ouwe reus! :blush:

Wil er graag nog aan toevoegen dat dit voortvloeit uit een oprechte wederzijdse vriendschap en dat is in mijn beleving waar het allemaal om gaat. Je bent een topper Frank… en zó is dat! :slightly_smiling_face:

5 likes

Het is en blijft een geweldig mooi horloge!!!
Veel plezier ermee namens ons @Tokes en @anon34385602HFH

3 likes

Was een leuk jaar. Sommigen zijn alweer vertrokken

Eens kijken wat 2021 gaat brengen :grinning:

14 likes

Ik heb vast iets gemist, heeft Invicta nu ook al samurais?

1 like

Ik denk dat het om een korte actie ging, leek erg op de Seiko Samurai en had wel wat interessante modellen. Wafel wijzerplaat, vergelijkbare insert en NH35, maar daar hield het wel bij op. Kast wat minder strakke lijnen, lume is kak, geen screw down en lagere waterdichtheid. Kon em erg goedkoop krijgen, dus het was een no brainer. Bandje is erg comfortabel moet ik zeggen.

3 likes

Hey,

Ja is kurk en de binnenkant in leder

En dit is de chocolade kleur bandje in kurk, past goed bij de full lume dial van de Citizen Fugu 2020

3 likes

Dank je. Weet je nog waar je besteld/gekocht hebt?

3 stuks. Dit jaar begonnen en nu eerst ook weer even klaar :slight_smile: .

13 likes

Dit jaar wilde ik een aantal stukken wegdoen, om één grail watch te kunnen kopen. Dit ging er allemaal uit:

De Explorer 14270 (domme fout, had ik nooit moeten doen)

Day-date Onyx 18238 (doublequickset)

Air-king 5500 winn Dixie

GMT pepsi 16750

Air-King 14010 full set

Longines Conquest Olympic Games Munich 1972 (NOS)

Universal Geneve Polerouter Date

De Patek 6006G (was bedoeld als grailwatch, maar beviel totaal niet, en ging er weer rap uit)

8 likes

Maar wat bleef er?:sweat_smile:

hahaha, that’s the question. Er bleef nog aardig wat, maar ik zal me beperken tot de nieuwe aankopen in 2021, inclusief mijn grailwatch.

Uiteraard moest deze snel terug. Uiteraard hogere prijs en mindere conditie, doe je niks aan…

De Q TIMEX Hodinkee, ontzettend lelijk ding, maar wel grappig

De Swatch Sistem51 Hodinkee, omdat ik echt een California dial nodig had, maar eigenlijk ik ook gewoon een dom kuddedier ben

De James Bond Seamaster, nee deze had ik echt nodig. Wel één van de beste horloges voor je geld

De absolute grail, de Lange 1 ref. 101.033. Kunst!!

21 likes

Wachten duurt lang!

Op de lijst voor:

Date just 36 op Oyster blauw
Date just 41 op Oyster blauw
Sub nodate
Op 41 geel
Op 41 turquase
Gmt master rootbeer

Momenteel genieten van deze!

10 likes