LIJSTJES! Mooiste NA van 2020 (en hoeveel)?

Prachtig die bb58!

1 like

In and Out.

Still In

22 likes

Voor mij staat het aantal op 2. Een DJ en een mini turtle (mag gaan, staat in het blauw). Hoop er dit jaar nog een dresser aan toe te voegen (Stowa/Nomos/Junghans)

15 likes

Astrolabium’s mooiste NA van 2020.

Geen flipperkandidaat…

22 likes

Toch nog een aardig lijstje in 2020…
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

52 likes

Ik heb best wat aangekocht in 2020 denk ik zo :thinking:. De mooiste? Vind de Tag Heuer toch wel een speciaaltje!

En er is nog een 36mm zwarte Glycine Airman Purist incoming!

Op 4 januari 2020:

En op 12 december 2020:

21 likes

En die heb je nog allemaal? :scream:

O.a. deze in 2020:

en de onvolprezen:

7 likes

Nee ik heb er altijd maar 1.

1 like

Voor mij maar 1 NA dit jaar…

19 likes

34mm zelfs. maar het is een erg leuk trio!

1 like

Voor mij meerdere NA’s waarbij ik voor het eerst over de “magische” 1k grens ging. Dat was deze, erg blij mee en veel complimenten:

24 likes

Meerdere NA’s dit jaar maar deze springt er voor mij uit!

34 likes

In:

Seiko SLA017

Omega Constellation

Breitling Aerospace

Seiko SPB147

Omega Constellation

Waarvan de laatste in het blauwe deel staat, maar tot dusver nog onder het ‘in’ lijstje mag staan.

In&Out:

BWC

Bulova accutron

CasiOak

Omega Constellation

Omega baby ploprof

29 likes

Alleen maar gekocht, niks verkocht. Deze drie zijn erbij gekomen:

25 likes

2020 absoluut horror jaar naast corona plotseling in ambulance en eerste operatie, lag ik in het ziekenhuis naast een corona patiënt, gevolg 10 dagen carantaine natuurlijk…, heb leven totaal niet op de rails meer, en zijn horloges nog altijd een goede afleiding!

Aanwinsten zitten allemaal in de vintage hoek, 3 Enicars waarvan 1 graal, 1 blijver en 1 die er uit gaat:

De blijver, mooi rood is zeker niet lelijk:

Die er uit gaat:

De graal:

En omdat we van plaatjes houden nog wat plaatjes :grin:

35 likes

Beetje gewisseld hier en daar, maar het meest indrukwekkende is mijn Day Date uiteraard.

En ik ben ook blij met een oude wens.

18 likes

Voor mij deze 5 :wink:

18 likes

Mijn eerste NA van dit jaar was de wel bekende 1953, daarna dacht ik wel klaar te zijn, tot ik deze op dit mooie forum tegenkwam: Seiko SUR309P1! Dit was de tweede en laatste NA van 2020, en misschien wel een lange tijd nog.
De cleane wijzerplaat met subtiele blauwe sunburst, opgelegde indices en logo, subtiele hoeveelheid lume, fijne stalen band, ik word er nog steeds vrolijk van. :smile:

17 likes

Hoe vind je de SPB147 tov je SLA017?

2 likes