LIJSTJES! Mooiste NA van 2020 (en hoeveel)?

Allebei top. De SLA is natuurlijk een heel ander niveau, maar die SPB is écht een tophorloge voor dat bedrag. Mijn eigen exemplaar is overigens nog onderweg, maar ik heb die van @Drebin gevoeld en omgehad en ik was daar erg van onder de indruk. :ok_hand:

3 likes

Ah leuk lijstjes :slight_smile:

Dit was mijn eerste NA van het jaar. De Explorer 1, mk1 versie. Wat een knaller is dat zeg. Zou zomaar mijn 1-piece collectie kunnen zijn.

Na de Explorer kwam de GMT, coke. Deze super strakke 16710 kwam voorbij en ik moest 'm hebben. Naast de oyster heb ik er nog een jubilee voor besteld waardoor deze voor mij gewoon af is. Super mooi horloge.

Toen werd het zomer en kwam Tudor uit het niets met een blauwe BB58. Ik heb de standaard zwarte BB58 ooit gehad maar die was snel weer weg. Schitterend op foto’s maar op mijn pols deed het niets. De blauwe versie is echter super. Het perfecte zomer horloge in de collectie. Helemaal op een blauwe Vanguard band gewoon af.

Eigenlijk had het daarna klaar moeten zijn voor het jaar. Echter had ik te vroeg gepiekt en bezweek ik weer toen bij Jaap deze 806 re-editie uitkwam. Al sinds de drop in 2019 vond ik het een super mooi stuk. De charme van vintage maar het onbezorgde van modern. En zeg nou zelf, schitterend toch?

Naast bovenstaande heb ik ook nog 3 gshocks gekocht. 2x een square en 1x een oak :smiley:

Dit jaar is alleen de Breitling Aerospace Avantage eruit gegaan.

29 likes

Ah, okay. Blijft een indrukwekkende lijst

Dit jaar stond vooral in het teken van blauw. Begin dit jaar begonnen met een Omega Aqua Terra in het blauw.

Daarna heb ik mijzelf voorgenomen het rustig aan te doen, totdat ik de kans kreeg een Rolex Yacht Master met blauwe plaat te kopen bij de AD.

Nu kijken of het lukt om een DateJust met Azzurro plaat te bemachtigen dit jaar.

14 likes

Zeggen ze allemaal.

6 likes

Oh dear… :laughing:

1 like

Hier 2 erbij in 2020

18 likes

2020 stond voor mij in het teken van inkrimpen van de ‘collectie’. Uiteindelijk is er toch een nieuwe aanwinst geweest die mag blijven, daarmee is het direct de aanwinst van het jaar :grin:

In:

Uit:

Uit:

Uit:

Uit:

In & uit:

In & uit:

In & uit:

21 likes

Die Rolex Daytona n omega uit zijn mooi man :flushed::flushed::flushed:

Mijn enige aanschaf van 2020, maar eentje waar ik wel héél erg blij mee ben.
Mijn Omega Seamaster Aqua Terra Skyfall.

25 likes

Nieuwe aanwinsten van dit jaar:

9 likes

Zien er super uit, welke type nummer zijn het ?

1 like

Dan mag je wel opschieten…

Ik mis ze ook wel een beetje… Ze zitten nu in de stenen van ons nieuwe huis. Het budget dan he :grin:

Oh wacht, je opmerking was niet voor mij bedoeld denk ik…

1 like

Ik mis jouw DD. 🥲

Staat ertussen hoor :+1:

Mijn mooiste NA van 2020:

32 likes

Yep, daarom juist.

1 like

Schitterend horloge en ik zag de term “skyfall” laatst ook al gebruikt worden i.c.m. dit horloge toen er een te koop stond. Wat maakt dit een skyfall?

1 like

9 likes