Verder af en toe eens bij de kringloop binnengelopen en daar deze prisma tegen het lijf gelopen. Nieuw batterijtje,nieuw glaasje en een grondige poetsbeurt en een heel leuk ding over.
En verder afgelopen paar weken met z’n allen thuis in quarantaine gezeten omdat we allemaal besmet waren.
Om te vieren dat dat weer afgelopen was en tevens om te vieren dat we er zonder noemenswaardige kleerscheuren vanaf gekomen zijn deze Swiss militairy hanowa gekocht,
De Omega Seamaster (te shiny en te groot) welke alweer ingeruild is op de Submariner date 41.
Der Meistertaucher ist noch immer da.
De Certina mag weer vertrekken. Is lug2lug te groot voor mij…Wél een mooi ding.
De Garmin Fenix 6 Sapphire is een (zielloze ) topper voor t sporten.
Dit jaar bloeide mijn liefde voor horloges op. Het was een jaar van uitproberen, ontdekken wat ik mooi vind en wat bij mij past. Waar ik eerst de ambitie had een grote, diverse collectie op te bouwen, heeft het inmiddels mijn voorkeur om naar een wat kleinere verzameling te gaan. Ik vind veel mooi, maar merk gaandeweg toch dat ik wel een duidelijke voorkeur voor een bepaalde stijl/modellen begin te krijgen. De IWC en de GS zijn daar een voorbeeld van, voor mij met afstand mijn mooiste aankopen van dit jaar.
Bedankt! Maar het is toch echt maar een foto van een oude iPhone. Het is het licht van mijn beeldscherm na een lange dag thuiswerken die het horloge mooi in beeld brengt.
De Seiko MM200 en de citizen hebben het nest al verlaten. De andere twee zijn blijvers, de Tag is ondertussen men dagelijks dagelijks horloge geworden.