Zo…dankjewel voor de aardige woorden. Leuk toch dat we zo met z’n allen op HF lekker van elkaar af kunnen kijken en voortborduren op onze eigen keuzes mbt nieuwe aanwinsten. Dat blijf ik ook erg aangenaam vinden.
Ja een herinnering of gebeurtenis gekoppeld aan een horloge zal denk ik voor de meesten lastig zijn om los te laten…en zo ja dan vaak pas na een bepaalde tijd. Ik heb dit zelf nog niet gehad overigens.
Mooie doelstelling maar voor de 1 that rules them all vind ik de rondspokende horloges niet echt geschikt. De vorige Rolex Explorer 1 (39mm) komt heel dicht bij voor mij maar toen ik hem had vond ik hem wel wat saai…
Persoonlijk vind ik je Seamaster 300 wel in de buurt komen van the one that rules them all…formaat, looks en all round bruikbaarheid, alleen niet te gebruiken voor echte dress gelegenheden…maar ja die zijn er ook niet echt dus…
Waar mijn GS snowflake en ikzelf nog altijd erg blij mee zijn
Wat mij in jouw collectie aanspreekt is de veelzijdigheid aan merken, waarbij zekere merkbeleving volgens mij niet de boventoon voert. Lekker nuchter en toch allemaal prachtige stukken.
PS: verneem graag wanneer de AT eruit mag, ik heb mogelijk interesse.
Heb je ook een foto van de GS met de strap “liggend”
Krijg straks een GS SBGR099 met lugsize 21mm
Zit er serieus over n a te denken om weer dezelfde strap aan te schaffen
Ben inderdaad mijn Rolex fase ontgroeid
Daarnaast kan ik ook genieten van een merk als Certina …
Wil wel nog eens een JLC proberen
De Reverso Tribute lijn vind ik prachtig, met name de groene uitvoering