LIJSTJES! Wat is je mooiste NA van 2024 (en hoeveel)?

Ja alweer een jaar… ik ben selectief aan het worden, omdat er ook niets uitgaat namelijk.
vorig jaar twee aankopen dit jaar op één gehouden aangezien ik ook vrij lang over mijn definitieve keuze nagedacht heb, vrij lang op moeten wachten, eerste keer laten gaan, later spijt van gekregen en toch maar weer op gewacht, 7 maanden nl de tweede keer.

2025 nog geen plannen, nu een nieuwe modeltrein baan aan het bouwen, ben ik ook nog wel effe zoet mee.
Fijne jaarwisseling, en al het goede voor iedereen in 2025 toegewenst.

10 likes

Dit jaar 3 stuks verkocht
PXL_20240602_115045578
PXL_20240210_111314088
PXL_20240120_102055609

en een gekocht.
PXL_20240308_162638551

Volgend jaar verwacht ik niets te verkopen en een horloge te kopen.

ik wens iedereen een goed en gezond 2025!! Maak er iets moois van. :fireworks: :sparkler:

9 likes

Hij is inmiddels weer vertrokken, maar het was nogal een toffe NA :smile:

13 likes

Al mijn NA’s van dit jaar…

De Wempe de mooiste. Maar gek genoeg als enige ook alweer weg. Had er een haat-liefdeverhouding mee. :man_shrugging:

14 likes

Rechtstreeks van de AD in September opgehaald.
Zeer blij mee!

8 likes

Ik kan dit niet bijhouden, ik heb adhd alles voelt altijd als “verleden week gekocht” en dan is het al 2 jaar geleden :rofl:

Laatste aanwinsten zijn een Meistersinger en een Cosmos uit de stal van Tissot, deze waren van 2024 als het goed is lol

De mooiste dus:

O ja en verleden week nog een casio, maar kan zomaar dat het er veel meer waren hoor! Nog een zooi dames horloges voor mijn vriendin, wat casio’s voor mijn zoon, ben er best druk mee!!

10 likes

In januari ging de Seamaster 300 voor:

In het najaar kwamen:

12 likes

Je hebt iets met c shape cases of niet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze 3 wel ja. Had die niet en had ook geen lichte/witte wijzerplaten. Dus werd het tijd om wat te veranderen.

1 like

Wel een leuk thema!

Ik was altijd van de gitzwarte wijzerplaten, maar heb dit jaar een liefde ontwikkeld voor wit, zilver, crème, grijs en alles daar tussenin :smile:

1 like

Dit jaar waren het er 3 , de Matic was gepland, de Ocarat kwam ik tegen en ik dacht dat is een bijzonder zomerhorloge en irl waarschijnlijk mooier dan op de foto’s., en dat klopt, de dial reageert magistraal op het licht ook in de donkere winterdagen. De Aquis titanium kwam ook onverwacht op mijn pad in de Black Friday periode, de combinatie Titanium ingetogen Sunburst dial een stoere eigen smoel en een hele scherpe prijs zorgde ervoor dat ik snel besloten had om te kopen.
Nu nog een paar foto’s
Fijne jaarwisseling allemaal!

15 likes

Dank je :blush:

Guilty :rofl:

1 like

De Conquest met champagne dial bevalt mij echt fantastisch. Mooi doel voor 2025!:slight_smile:

1 like

Heel tevreden met mn Casio DWG ook al staat er geen vis op. Wel de max qua grootte. €63.
Wie weet wil ik nog de 106 met de blauwe dial.
Dat heb je met Casio’s, je blijft ze maar kopen omdat het kan qua prijs.

6 likes

De verrassing van dit jaar is toch echt
de Doxa 300T Caribbean.

Het mooiste horloge van het jaar is de Speedmaster 3594.50 Broad Arrow.

een prachtige vintage Seamaster uit 1958 toegevoegd aan mijn collectie.

Mijn vintage Seiko collectie groeit gestaag.
6139, 8448,

12 likes

Waauuww die Seamster :grinning:

Ja dat was een prachtige oude survivor.
Heel goed voor gezorgd of bijna nooit gedragen.

10 likes

Mooiste? Gedeelde 1e plaats deze twee :hugs:

6 likes

:heart_eyes: Wauw die Rado!! :heart:Prachtig!

1 like

Dankjewel :pray:t2:

1 like