LIJSTJES!! Wat is je mooiste NA van 2025 (en hoeveel)?

Kak. Ik dacht het binnen de perken te houden. Maar er is er op de valreep nog eentje bij gekomen. Nummer vier. Kak. Maar ik ben in de spreekwoordelijke nopjes. Met de hele bubs. Ik merk over tijd dat de onzekerheid uit aankopen verdwijnt. Het wordt steeds specifieker, met steeds meer overlap, maar met steeds minder neiging om te flipperen.

19 likes

Het afgelopen jaar was vrij conservatief. Als ik mij niet vergis drie eruit, drie erin. Op volgorde van mooist naar lelijk:

Het jaar goed afgetrapt met een UG.

Een Franse “Tank” mocht volgen.

De beater van ‘25, moet nog blijken of het ook de beater van ‘26 wordt.

15 likes

Deze zijn gekomen en gegaan in 2025:

Deze zijn gekomen en gebleven:

28 likes

Twee NA’s in 2025 :slightly_smiling_face:
In maart de Speedy

In december de Mark XX

19 likes

Dit jaar maar 1 horloge gekocht. Ik moest het dit jaar wel een beetje zuinig aan doen😂, omdat we na 3,5 jaar onderhandelen eindelijk van de gemeente een uitrit van 3 m breed en ongeveer 12/14 meter lang mogen laten aanleggen. Uiteraard moeten we dat zelf betalen.

Fijne jaarwisseling allemaal

24 likes

11 likes

Lastig! Een hele mooie is de IWC via @BG1 :+1:

Ook mooie is de Tissot overgenomen van @wbcoupe

Andere is de GS

Een Edox

Ik doe hiermee een aantal anderen tekort, her zij zo. Het was een mooi jaar :sunglasses:

14 likes

De Vostok family.

10 likes

In 2025 heb ik deze twee Omega’s gekocht

18 likes

Ik vind deze nog mooier zelfs :grin:

14 likes

Zonder twijfel deze.

20 likes

Beide 2025. Ik kan niet kiezen! :grin:

16 likes

De twee NA’s die 2025 overleefd hebben. De Venezianico staat te koop omdat ik iets anders op het oog heb, maar hoeft niet perse weg.

Verder nog wat uit (BB pro) en in en uit (Santos, Aquis).

Voor 2026 mik ik op 2 aanwinsten, eens kijken of dat lukt :grimacing:

12 likes

Men pikachu bij de AD, beste NA voor mij van 2025! Dubbel zo blij nadat ik de prijsstijgingen van vandaag heb gezien, poeh!

13 likes

Sodemieter, die is mooi!

1 like

In 2025 slechts 1 aankoop gedaan en daarmee ook gelijk mijn mooiste van het jaar. Wat is dat rood toch mooi he

12 likes

Goedemorgen & de beste wensen!

Leuk topic! Vooral ook om ‘out of the box’ inspiratie op te doen voor toekomstige NA’s.
Maar terugscrollend door het fotoalbum op de telefoon ook wat confronterend :wink:

Het jaar begon goed met een mooie NOS Oris 65 Timeless

No date, schitterende diepgroene plaat, compleet met bracelet en leder. Jarenlang heeft dit pareltje in een doosje in Amerika gezeten om vervolgens via Taiwan in ons koude kikkerlandje van zijn plasticjes verlost te worden!
(Na zes weken weer verkocht :grin:)

Maar kort daarna deed zich via dit forum de kans voor om een schitterende Tudor Ranger 39 te verwerven!

De vorige eigenaar is er erg zuinig op geweest, het horloge was in absolute nieuwstaat en compleet met originele nato, hybrid strap en als bonus ook een Uncle. Heerlijk horloge, krachtig door zijn eenvoud en een geweldige ‘bandenslet’!

Maar toen werd het weer zomer en kwam ik erachter dat ik eigenlijk mijn Oris Deaville mistte (ook geen idee meer waarom ik die verkocht heb). Ik denk dat ik dat blauwe automatisch met de zomer associeer? Geen idee, maar gelukkig is er bij mijn nieuwe favoriete merk een leuk alternatief;

En daar was de BB Blue. De hele zomer niet van de pols geweest!

Toch had de gedachte aan de Deaville blijkbaar een zaadje geplant. Dus toen op het forum een mooie 65 CN werd aangeboden heb ik gelijk toegehapt;

Gekocht van een liefhebber en in nagenoeg nieuwstaat. De Oris kwam op nato en tropic, maar ik wist hoe fijn de bracelet is dus die heb ik er bij gekocht.

En dan is het wel klaar hoop je. Tot je opeens tegen een horloge aanloopt wat je eigenlijk best wel eens zou willen bezitten. En dan klopt de prijs ook nog, komt die zowel op het originele leer als nato… ja dan moet je wel.

En zo was er opeens nog een 58. Maar nu een 925!

Ben benieuwd wat 2026 gaat brengen…

13 likes

Beste wensen voor een ieder!
Blijf gezond. 🫶🏻

In 2025 0 NA’s en een tweetal horloges laten gaan zonder enig gevoel van spijt overigens.
In 2026 zal met name vintage het nest verlaten.

5 likes

De beste wensen!!!

2025: geen NA, niets verkocht.
2026: er gaat niets de deur uit. Ik ga wel kijken naar een GS, misschien dat dit een NA wordt.

Hoeveel is die prijsstijging netto in € bij dit horloge?