Likes & Geld

Een Vostok krijgt 15 likes en een Rolex 30

:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Goed verhaal! Lekker kort ook! :wink::rofl:

14 likes

Ik like dit helemaal niet :joy:

1 like

Voor likes ga je maar naar instagram.

6 likes

En ik like ‘m meer in off-topic.

Ja soms kan je een fantastische foto plaatsen van een goedkoper horloge, en plaatst iemand eronder een crappy korrelig shot in het halfdonker op de luie bank, van een duurder horloge, die krijgt dan toch echt meer likes :stuck_out_tongue: Mogelijk doelt TS daar op.

Maarja. Het is ook gewoon een stukje exclusiviteit en wow jij hebt dat of dat horloge. Dat zou ik niet 1:1 vertalen naar ‘geld’. Er zit een gevoel tussen.

Maak je niet druk in ieder geval :upside_down_face:

2 likes

Waarom? Gaat toch over horloges?!

2 likes

Rolex is dan ook voor de massa en Vostok voor de connoisseur

25 likes

Goedemorgen Drex!

56 likes

Hey Han, have a nice day man! :+1:

Kan maar 1 like geven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

We zouden ook Yikes uit moeten kunnen delen.

18 likes

1000 likes van Klokkengek voor deze beauty!:heart_eyes:

5 likes

Ik denk dat op het forum een Vostok waarschijnlijk exclusiever is dan een Rolex :wink: Mocht het nog om exclusiviteit gaan dan zou je het waarschijnlijk nog kunnen verstaan, maar naast de populariteit van de poster gaat het waarschijnlijk meer om zoals @drex aangeeft om geld (lees als gerenommeerde merken hier op het forum) dan om de exclusiviteit…

Want bijvoorbeeld dit horloge is waarschijnlijk exclusiever dan de Rolex van @HanDavinci

Maar zal op het forum nooit het aantal likes behalen van een eerder gerenommeerd merk, en ik zal het ook nooit halen van @HanDavinci :wink:

20 likes

Misschien is een Rolex mooier dan een Vostok :thinking:

11 likes

Vijftien likes voor een Vostok? No way José. Drie uit mededogen met de poster. :laughing:

16 likes

Dus u wilt mijn stelling in twijfel trekken?
Het bewijs staat hier keihard op HF

Jij houdt toch zo’n beetje alles in de gaten hier :wink:

2 likes

Twee keer zoveel likes voor een Rolex als voor een Vostok? Dat zal incidenteel zijn, die verhouding hoort anders. :joy:

6 likes

Lekker belangrijk.

2 likes

Wat bedoel je?
Life is all about likes now a days.

You know thats a fact :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dus Vostok staat tot Rolex als 1 : 2

1 like