Ik hoor het alweer, de heren hebben nog nooit in een automobiel
met 12 cilinder verbrandingsmotor-aandrijving gezeten.
Is ook maar 6 uur met open per jaar, maar ach…
Om even door te borduren op het topic.
Op die auto zitten wat reclamestickers, maar wie ziet dat?
Ik denk niemand.
Maar op een horloge is de merknaam prominent aanwezig.
Sterker nog, zonder die naam is het product net zo goed maar niet
herkenbaar dus waardeloos.
Wie wil er een sub zonder letters en het kroontje?
Hoewel die zou dan weer wel veel waard zijn naar wij dachten.
HAHAHAHAHAHA het is een yaris! Een sterke diesel uit 2007 en het belangrijkste: probleemloos. Een auto schrijft af, horloges vaak niet. Daarnaast heb ik voor mijn werk in bijna elk model gereden en ben ik een beetje auto moe. Auto’s lijken tegenwoordig te veel op elkaar en het maakt technisch weinig uit of je een audi of Skoda rijd.
Maarrr s’nachts is het kickeh!
Ik weet nog wel en leuk stukje waar je zonder camera’s de bak
even flink kan open trekken tot 6 of 7 en dan hard in de ankers.
Blijft fun!
haha, dat vind ik de eerste 5 minuten leuk, maar daarna raak je er al snel aan gewend.
Snelle en grote auto is meer wegenbelasting+hoog brandstof+dure onerhoud=veel centjes de verbrandingsoven in. Koop er een leuk waardevaste horloge van, want een auto brengt je uiteindelijk toch van a naar b. In Nederland kan je ook niet heel hard doorrijden en doe je dit wel dan scheelt het je een paar minuten. Ik vind een mooie auto pas beginnen bij +70k want daaronder lijkt alles op elkaar. Dat is mij teveel van het goede.
Ik heb een tijdje in een Audi SQ7 gereden en dat is… hoe zal ik het zeggen ‘‘een bijzondere ervaring’’. Op de weg krijg je al snel te maken met een bepaald soort volk die een race willen houden op openbare weg. Meestal is in gezelschap van een vriendinnetje op de bijrijdersstoel en soms zelf met een telefoontje filmend in de hand.
Het optrekken doe van 0 naar 100 doe je 3x en dan weet je het wel. Voor mij een beetje vergelijkbaar met een achtbaan in walibi haha. Gezien ik van mooie kleine details hou zoals in de hologerie, zal ik wel een keer in een Rolls Royce willen rijden. Achja, dromen mag altijd!
Die RR is echt een tank, groot ook, parkeren is een crime.
Maar eenmaal op de weg…fantastisch!
Ik zou hem nooit willen als vaste auto, in geen 100 jaar.
Ha Drex (originele naam, ik ken wel een Drax) Eigenlijk wil ik alleen maar een aimebel HF lid zijn, die geen onderscheid wil maken in de prijs van een horloge, maar ik wil de blijde eigenaar complimenteren met zijn of haar trotse bezit om de pols!
Soms merk ik dat een lid die vol trots mooie, maar minder prijzige horloges laat zien, niet zoveel likes krijgen, zij krijgen dan ook automatisch mijn steun😀.
Het klopt niet dat ik alles like, ik probeer te voorkomen om Apples en andere computers die om de pols worden bevestigd te liken. Vanzelfsprekend probeer ik natuurlijk ook geen ”neppers” te liken. Zelf heb ik overigens wel de ervaring dat als ik een van m’n voormalige dagelijkse horloges plaats, zoals bijvoorbeeld m’n Prisma en m’n Festina, dat deze dan veel minder likes krijgen dan bijvoorbeeld m’n Omega’s, Oris of Hamilton.
Het topic “Wat dragen we vandaag” vind ik vooral interessant om te volgen omdat het een afspiegeling is van welke horloges echte horlogeliefhebbers kiezen. Om dan deze betekenis van dit topic niet te beïnvloeden probeer ik zoveel mogelijk “echte horloges” in dit topic te liken😀.
Ik ook.
Het is een beetje gluurder spelen maar dat vind ik wel leuk.
Ik heb ook veel respect voor leden die hard sparen om iets moois te kopen.
Trouwens jouw collectie mag er zeker zijn!
Ik vind de speedy het mooist, heb ik ook zelf gepast en dat zat het best van alle
horloges.
Ik heb een s&c vlak in de buurt dus daar loop ik weleens naar binnen.
Moet eerlijk zeggen, met mijn 007 om de pols heb ik op niks de trekker kunnen
overhalen.
Denk niet dat Drex dat zo bedoelde. Het is logische dat duurdere en daarmee exlusievere horloges meer likes krijgen. Zo werkt het eenmaal in de kapitalistische denkwereld…