Likes & Geld

Denk niet dat Drex dat zo bedoelde. Het is logische dat duurdere en daarmee exlusievere horloges meer likes krijgen. Zo werkt het eenmaal in de kapitalistische denkwereld…

2 likes

Hoi KOEKOEK.
Rolexen zijn lekker waardevast hoor.

3 likes

@HansT mijnheer, sinds wanneer heb jij een Speedy?

3 likes

Oh, die hak nog nie gelezen.
Maarrr, ik hou me aanbevolen :grin:

Een duurder horloge is over het algemeen ook mooier en dus meer likes waard lijkt me. Al zijn er een hoop uitzonderingen natuurlijk.

image

oh boy

6 likes

mooi is heeeel subjectief, ik begrijp wat je bedoeld maar ik vermoed dat de uitzonderingen die je bedoeld horloges zijn die jij persoonlijk dan niet mooi vindt

1 like

Sorry maar ik vind een dergelijk horloge véél mooier dan je DJ. :upside_down_face:

2 likes

KLOPT helemaal. Ga maar een keer een 10x loepje op het uurwerk van een patek of een omega zetten. Dan zie je waar die +50k verschil in zit. Daarnaast is één complicatie van een Patek gecompliceerder dan een heel Rolex of Omega uurwerk.

De vraag is als je duurdere en goedkopere horloges voorlegt aan volslagen leken op het gebied van horloges welke horloges zij kiezen als het mooist. Geen kennis van prijs, merkhistorie, of status. Immers, iets mooier vinden heeft vooral met smaak te maken. Ben heel benieuwd,

snelle screenshotter ben jij…
afbeelding
oh oeps

1 like

gouden Girard Perregaux horloges denk ik wat minder :grinning:

1 like

Als je zelf niets kan, kun je maar beter goede tools hebben. :sunglasses:

1 like

Goed gezien :blush:

Hans heeft toen gekozen voor een Marinemaster.
K’weet 'k weet.

Toch jammer @hansT dat je toen niet voor de speedy bent gegaan.
Maar de O die je nu hebt is ook prachtig.

1 like

Ik heb helemaal geen Speedy!

2 likes

wat gebruik jij? ik gebruik ShareX, lekker vlot

edit: om screenshots te maken

Haha maat, heb je ontbeten met een fles stroh rum?:joy:

@HansT heeft ook nog nooit een MM300 gehad. Hij heeft wel een coole Seamaster Ceramic.

2 likes

Precies, die 007😀

zeg baas (@drex), waar zitten die 3 edits in deze kort maar krachtige post :joy:

2 likes

hahaha ik krijg bijna een plaatsvervangende depressie. Slaaplekker! en handjes boven de dekens :smile:

2 likes