Likes & Geld

De Speedy is echt prachtig, maar ik ben gevallen voor blauw.

3 likes

Het perfectioneren van je life quote!

1 like

Omdat die zo mooi blauw is😀!

1 like

Er is geen regel voor, maar ik denk dat een horloge met veel details en een origineel of iconisch design meestal erg duur is en mensen dit erg waarderen in een horloge. Ook is het meestal iets exclusiever dan de zoveelste seiko 5 :stuck_out_tongue:. (hopelijk roept dit niet te veel haatreacties op).

dit brengt de discussie even terug op wat ik eerder in dit topic zei: correlatie en causatie zijn niet het zelfde.

dus m.a.w. wordt het horloge meer waard omdat het een iconisch design heeft, of wordt het design als “iconisch” beschouwd omdat het duur en, zoals je zelf zegt, exclusief is. Natuurlijk is een horloge produceren met de precisie en kwaliteit van Patek vele malen duurder dan het is om een quartz fashion watch te produceren, maar dit is niet meer in verhouding. En de haatreacties hoef je niet bang voor te zijn we zijn hier een zeer vredelievend forum :slight_smile:

Van stijltje naar stijl?

Kan even pijn doen, maar komt goed

4 likes

:joy:

Bedankt voor het hart onder de riem Tom, maar stijl zal ik nooit krijgen. Wij zijn er met z’n allen al achter dat ik daar de finesse voor mis. Ik was net bij Movements in Hengelo en deze ligt er ter reparatie.

Ik denk dat er voor mij toch maar één ding op zit. Ik heb het kwijl in de mond staan. Nog een beetje doorsparen en toch voor een volgouden gaan.

Of de DJ opofferen en nu een gouden kopen. Maar ik ben daar niet klaar voor, afscheid nemen van de DJ. Ik krijg al kriebels bij de gedachte :confused:

Zuuuuuuchttt degene die zegt dat wij een ontspannen hobby hebben krijgt van mij vriendelijk een corrigerende tros vingers op de wang. Jeetje, the struggle is real.

5 likes

image

3 likes

Is hier ook een roodgouden versie van? Die zou ik persoonlijk nog mooier vinden (stijlvol)!

1 like

Ja. Als je 25k weg te branden hebt. Heb ik niet. Ik vind de helft al (heel erg) veel geld.

1 like

Tja daar heb jij ook weer gelijk in :thinking:

Misschien komt dit meer in de buurt:

Wie er plaatst ook echt inderdaad. Als @HanDavinci een ruft laat snuft driekwart van het forum het op als Breeze One Touch :ok_hand:t2::joy: Om maar even iemand te noemen hoor.

Gouden kerel. :joy:

@drex je krijgt her en der wat zure reacties voor je kiezen voor dit topic, maar ik vind het een leuk verhaal om te lezen :joy: ik lees het niet als Rolex bashen of like-prostitutie en geloof ook niet dat je er van wakker ligt. Maar soms

3 likes

Dat begrijp ik! Wat een geld inderdaad! :open_mouth:

1 like

Wtf?! Ik heb dit nu een paar keer geprobeerd. Maar dit is niet smooth te doen!! Kan je hier een gifje van plaatsen @HanDavinci?

Of vergiste je je in de vingers? Bedoel je niet duim en pink?!

3 likes

Oh yes there is.

Het is alleen omgekeerd evenredig, voor zover ik kan zien.

Fixed that for you. Beter op zitten letten bij de exactere vakken? :slight_smile: Sorry, ik kon het niet laten.

Nee, da’s toch echt waar. Correlatie is geen causatie, nee.

En een goede vraag. Heeft Rolex z’n prijzen zo kunnen opblazen dankzij nauwgezet brand-management in de afgelopen 80 jaar? Ik denk van wel.

Chapeau voor die mensen, dat hebben ze straf gedaan. :slight_smile:

Kudt. Verkeerd gelezen. Man man man, wat een structuur in die post. Geen touw aan vast te knopen, maar negeer wat ik eerder zei.

Excuses. :slight_smile:

1 like

De eerste honderd keer niet nee.

Nope, ik wil mijn hoofd niet op een publiek forum of social media hebben.

Rechterpink en rechterwijsvinger. Je houdt ze zo -> :metal:

Succes!

3 likes

Mooie samenvatting, en ja de exacte vakken zijn zoals je al opmerkte meer mijn ding :sweat_smile:

1 like

Ik ben meer een duim en wijsvinger man.

2 likes

Jawel
gewoon 1 t/m 6.
Met zinnen , lege plekken en quotes erdoorheen.
Excuses :wink:

1 like

Oh en, ik denk dat het verband niet lineair is

1 like

Ik heb ome Han zien ruften, en geloof me, ik hoor tot die 25% die huilend naar de uitlaat van z’n motor rent om de heerlijke geur van uitlaatgas tot zich te nemen. Tot de blaartjes me op de neusgaatjes staan.

En ja, da’s een metafoor voor mijn keurige 100% originele ongemodificeerde SKX. Je weet het.

6 likes