Likes & Geld

Haha mafkees :joy: Heeft J wat verklapt?

1 like

:joy::joy::joy:

Ik kon het hardop proesten niet onderdrukken. Mijn vrouw kijkt me aan of ik gek ben

1 like

Han heeft er dus gewoon schijt aan, ik hoop dat de docente niet meeleest hier. :rofl:

2 likes

Om even terug te komen op wat ik vanochtend zei.

Ik ben zojuist begonnen met het analyseren van de horloges in wat dragen we vandaag, deel 1, heb er zo’n 150 gehad en ben bijna uit augustus 2015 :sweat_smile: het valt me op dat er 3 jaar geleden veel minder geliked werd dan tegenwoordig. Dus ik ga de data ook scheiden op jaar. Dit gaat even duren maar ik hou jullie oo de hoogte

9 likes

Of we worden aardiger voor elkaar of er komen meer Rolexen voorbij :wink::+1:

Ik heb in augustis 2015 zelfs een paar rollies zonder likes gevonden :astonished:

3 likes
4 likes

Tof :grin:

1 like

Helaas ben ik visueel ingesteld… :grinning:

2 likes

Ik lees Polar ! :joy:

9 likes

Is dit nou echt nodig?
#jesuismafkees

2 likes

Is de Polar aangekleed met de nieuwe bezel @revanderpoel ?

1 like

Hee, jongens, inclusief @eddegroot, kunnen we dit vieze, gehavende, goedkope quartzding niet even een paar likes geven? Liefst meer dan die drie van die Polar.

Uiteraard is de polar mooier, als ik zo eens kijk, maar het gaat er maar even om om met ome @Drex te zieken. @Drex zelf: Ook even liken! Toe dan! Je kunt het! Je wilt het!

18 likes

De eerste is van mij, gewoon, gunfactor. Net als die bedelaar die je een muntje in zijn muts schuift.

2 likes

Kijk. Je hoeft geen geld te hebben om geliked te worden. Een soort van Anton Heyboer factor.

1 like

Die had veel vrouwen, in sommige culturen ben je dan ook rijk.

1 like

Nee

Nog steeds niet.

Ja.

Absoluut niet.

4 likes

Snob. :blush:

PS: Heeft zeker geen ruk met geld te maken, maar meer omdat het een groene quartz chronograaf is. Pfff.

1 like

Nee nee, laten we er geen misverstanden over ontstaan.

Dit is een goedkoop knakending. Die like ik niet. @drex had met het leegschenken van de fles en het maken van dit topic toch gelijk. Iedereen wil Rolex.

3 likes

180 ball’n bie de Harrod’s? Er zijn dagen dat mijn 81-jarige AOW-moeder het niet in de kontzak heeft.

1 like